Aviseringar
Rensa alla

hur var arvika 09??


KSENIA

_sofi:

haha, då såg jag kanske dig eller dina kompisar. jag såg i alla fall två stycken som hoppade runt som galningar och skrek/sjöng på stora campingen - typ vid maten.

haha, vi körde antagligen tjernobyl-dansen som vi kom på 🙁


   
SvaraCitera

KSENIA:

haha, vi körde antagligen tjernobyl-dansen som vi kom på 🙁

:') låter rätt troligt, ni var roliga att titta på i alla fall.


   
SvaraCitera
KSENIA

_sofi:

:') låter rätt troligt, ni var roliga att titta på i alla fall.

NICE! det tyckte många andra också, vi fick vara med på skitmånga bilder till olika bloggar :')


   
SvaraCitera

KSENIA:

vi fick vara med på skitmånga bilder till olika bloggar :')

woho, snart kändis då! [cheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

PlasticNeon:

Hur var banden ni såg?

den här kanske man borde svara på också.
banden var bra (duh). men anna ternheim spelade inte my secret och tiger lou spelade inte you can't say no to me. men ja.. förutom det så. first aid kit var väldigt bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen kritik alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Patrick Wolf borde du lyssna in dig på unge man! Mycket trevlig pop!

Patrick wolfs musik är nog något av det bästa jag har hört
han var på arvika 07
e´ller 08 kanske re var
;D

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

PlasticNeon:

Hur var arvika 09? Hur var banden ni såg?

Arvika var så jäkla awsome!
det bästa var nog nin och röyksopp 😀


   
SvaraCitera

Snabbrecension.

NIN var lite av en besvikelse, inte mkt drag och så. Men himla kul att ha sett dem innan de lägger av. Och är man ett fan (jag är ett fan) bryr man sig inte så mycket om ifall det var deras bästa show eller ej.

Bob Hund bjöd på ett fantastiskt uppträdande, han fick hela publiken att glömma bekymren och bara studsa med. Attt han hade scenärvaro som en veteran gjorde showen otrolig.

Welle Erdball hade jag aldrig tidigare sett. Var skeptisk innan men axlade mig långt fram i publikhavet. Musiken fick kroppen att slappna av och hela jag kunde inte stå still. Ljusshowen, ljudet och den svettiga publiken gav tältet en snabb puls. Minns intem ycket annat än en härlig konsert dimma, jag lyftes av svettiga festprissar längst fram och hamnade mot stängslet. Klart den roligaste konserten jag hade i år.

Depeche mode var i god form och jag kan inte säga mycket annat än att de inte gjorde mig minsta besviken. Två gånger kom tårarna men annars var det ett himla dansande.

Röyksopp upptäckte jag på arvika 09 första gången. De hade ett ganska bra uppträdande men musiken var bättre än showen

Korn bjöd på den absolut bästa showen i musikväg.

Och det var väl dom som jag kom på nu. Annars är det ju alltid en hel del kärlek till skogen, fyllor, hångel, toasex, nattkonversationer, efterfester och festivalliv som man måste vara på plats för att förstå. 09 var ett bra år[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera