Aviseringar
Rensa alla

Hur var din senaste promenad du tog?


Vidrig, ursäkta mitt grova språk, men den var så jävla lam. Jag ville bara hem hela tiden


   
SvaraCitera

Mad:
Vidrig, ursäkta mitt grova språk, men den var så jävla lam. Jag ville bara hem hela tiden

Tänker på sådan. Du är den sista Galen Ledsen
S6302727promenad.jpg


   
SvaraCitera

Crysilis: Tänker på sådan. Du är den sista Galen Ledsen

Hehe så nog typ ut så


   
SvaraCitera
seasaw

gav mig ut och strövade omkring i över en timme idag, var eftertänksam sådär så att tiden gick fort och att jag ibland glömde se mig för folk/bilar


   
SvaraCitera

Helt ok, men kunde inte riktigt gå så länge som jag ville pga ville också hinna hem till maten


   
SvaraCitera

svettig och huvudvärkig


   
SvaraCitera

utebliven 


   
SvaraCitera

pga nageltrång :(((


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Gick 4 km idag nyligen! Ska hålla mig nyttig numera. Minst en promenad per dag så att man tröttar ut sig själv. 


   
SvaraCitera
Yaren

Supermys, men varm. Plockade hallon. Var tvungen att ha långbyxor så att jag inte rev på benen och det var ju typ 25 grader och hallonen inne i dunkla skogen hade inte mognat än så var tvungen att plocka i gassande sol. Men det var mys. När jag kom hem badade jag 🙂 nu blir det paj. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Kaotisk. Promenerade hundarna i spöregnet. 


   
SvaraCitera
penja

Den var bra tack! Mötte massa andra som spelar... ja ni vet. 


   
SvaraCitera
seasaw

gick ut och köpte frukt! promenaden till och från kiosken va mörk! men uppfriskande. tog omvägar för att jag inte ville att den korta promenaden skulle ta slut. tänkte för en sek att jag skulle gå vilse men det gick bra


   
SvaraCitera