Aviseringar
Rensa alla

Hur var er första dag på gymnasiet?


Ämnesstartare

Undrar också era tips hur man ska göra!


   
Citera

Precis som planerat


   
SvaraCitera

Det gick bra för mig. En kille tappade byxorna och gick penisbärsärk på dem stackars invånare i staden. 

Ett tips är att bara ta det lugnt, försök skaffa vänner men verka inte desperat.


   
SvaraCitera

Den var hemsk, blev dränkt på skoltoan av två icke-svenskar. Men resten av året var okej.
När jag kom hem åt jag gräddfil med sallad så dagen blev ändå okej.


   
SvaraCitera

ska du börja nuGlatt skålande


   
SvaraCitera

Det gick bra, tror jag? Men vad menas egentligen med första dagen? Första dagen kom jag typ nästan 2 timmar sent. Jag gick ensam omkring i skolan ett tag, tills en lärare frågade om jag behövde hjälp med något. Läraren ledde mig till rätt ställe, där jag träffade några lärare. Vi gick därefter in i klassrummet, där jag fick se mina klasskamrater i några sekunder. men jag såg dem knappt; jag brukar inte se på folk så direkt. De hade precis blivit klara.

Sedan talade jag med lärarna ett tag och gick hem.

Efter den dagen skolkade jag från alla lektionerna. Jag var där ibland, men aldrig på själva lektionerna.

Nu har jag hamnat på ett nytt ställe i skolan, som är bättre anpassat till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_BJ:
Det gick bra för mig. En kille tappade byxorna och gick penisbärsärk på dem stackars invånare i staden. 

Ett tips är att bara ta det lugnt, försök skaffa vänner men verka inte desperat.

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Precis som planerat

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swagjoel:
Den var hemsk, blev dränkt på skoltoan av två icke-svenskar. Men resten av året var okej.
När jag kom hem åt jag gräddfil med sallad så dagen blev ändå okej.

ok boomer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
ska du börja nuGlatt skålande

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Det gick bra, tror jag? Men vad menas egentligen med första dagen? Första dagen kom jag typ nästan 2 timmar sent. Jag gick ensam omkring i skolan ett tag, tills en lärare frågade om jag behövde hjälp med något. Läraren ledde mig till rätt ställe, där jag träffade några lärare. Vi gick därefter in i klassrummet, där jag fick se mina klasskamrater i några sekunder. men jag såg dem knappt; jag brukar inte se på folk så direkt. De hade precis blivit klara.

Sedan talade jag med lärarna ett tag och gick hem.

Efter den dagen skolkade jag från alla lektionerna. Jag var där ibland, men aldrig på själva lektionerna.

Nu har jag hamnat på ett nytt ställe i skolan, som är bättre anpassat till mig.

skönt att höra det löste sig


   
SvaraCitera

Bravo min vän. Lillevänsänfän haha kingen du vetas vad jag menas hahahha Rimmar sönder uuuuhhhh


   
SvaraCitera

mannen jag e 05? sho eri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha fler svar tack


   
SvaraCitera
Cobrak

Anton_pj:

ok boomer

finns ingen värre meme tbh


   
SvaraCitera