Aviseringar
Rensa alla

Hur var er första dag på gymnasiet?


Cobrak

var svinnervös första dagen, var dessutom sen till aulan efter jag hoppade av vid fel busstation rofl

men i slutet av dagen så började man snacka med folk, sen blev men polare osvosv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

finns ingen värre meme tbh

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
var svinnervös första dagen, var dessutom sen till aulan efter jag hoppade av vid fel busstation rofl

men i slutet av dagen så började man snacka med folk, sen blev men polare osvosv

ojoj, hur gjorde du när du träffade dina klasskamrater, tog du de i hand eller bara sa hej


   
SvaraCitera
Cobrak

Anton_pj:

ojoj, hur gjorde du när du träffade dina klasskamrater, tog du de i hand eller bara sa hej

skaka hand gör man på formella grejer, å gymnasiet ain't one

vi satt tillsammans å käkade å körde namnlekar å skit sen så man började automatiskt snacka med folk då, sen utbytte man namn å grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

skaka hand gör man på formella grejer, å gymnasiet ain't one

började bara prata med folk, fråga lite.. idk, sen efter man snackat lite så utbyter man namn å grejer

Ok, jag är väldigt formell av mig och funderar på att gå på en fin privat skola. Men gissar att du inte är så formell av dig och då inte gick på en sån typ av skola. Jag uppskattar ditt svar ändå, tack så mycket!


   
SvaraCitera
Cobrak

Anton_pj:

Ok, jag är väldigt formell av mig och funderar på att gå på en fin privat skola. Men gissar att du inte är så formell av dig och då inte gick på en sån typ av skola. Jag uppskattar ditt svar ändå, tack så mycket!

aha nä gick på en stor skola i lund där alla var hipsters i princip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

aha nä gick på en stor skola i lund där alla var hipsters i princip

Polhem eller Katedral?


   
SvaraCitera
Cobrak

Anton_pj:

Polhem eller Katedral?

är ju ba snobbar där, inga hipsters


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

är ju ba snobbar där, inga hipsters

okej


   
SvaraCitera