Aviseringar
Rensa alla

Hur var ert 2012?


Ämnesstartare

nubbie:

Hahaha, åh jag saknar henne lite extra nu.

Ja, hon är rolig. Utifrån det hon berättat för mig tror jag dock inte hon kommer tillbaka, inte på ett tag i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

-Spytt ner en spårvagn klockan 10 på morgonen en onsdag.

[love]


   
SvaraCitera
höna

det var sämst. beskriver mer när jag har tid!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja, hon är rolig. Utifrån det hon berättat för mig tror jag dock inte hon kommer tillbaka, inte på ett tag i alla fall.

Nej det är väldans tråkigt. Får hon för sig att sluta gå på träffar också blir jag arg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte riktigt hur detta året har varit. Haft sina dalar.

Träningsmässigt har det varit bra, vilket även lett till att man mått bättre rent psykiskt. Samtidigt har min kropp varit rätt CP, så det har sugit rätt hårt. Skador och annat som spökat, vilket sugit rätt rejält.

Lite annat personligt som fuckat till rätt mycket.

Å andra sidan har det hänt en del som vägt upp mycket så, ja...

Som sagt rätt mycket dalar här och där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska värdelöst år i sin helhet. Besvikelser och problem, i alla dess former. Vissa bra saker har dock inträffat. Har mött några människor från nätet irl som jag idag tycker mycket om och jag och Exner blev ett par i mars.

Inför 2013 önskar jag att problemen löses och att jag mår bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa jag vet inte riktigt.
Rätt dåligt på ett sätt men bra på andra. Kanske. Upp och ned. Tre steg fram och två steg tillbaka, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

om och jag och Exner blev ett par i mars.

Åååh, så länge nu ju! Vad kul [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åååh, så länge nu ju! Vad kul

Jo, det är fint! 🙂 Tack! Förtår inte riktigt att det gått så långt tid, haha. Nio hela månader!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

Jo, det är fint! 🙂 Tack! Förtår inte riktigt att det gått så långt tid, haha. Nio hela månader!

Sanslöst! Känns som att det var typ någon månad sedan som du var på tinyträffen och man såg er tillsammans. Satan vad tiden går fort. Keep going strong osv, tycker ni är ett trevligt par.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt skitår har det här varit...trodde 2012 skulle vara mitt stora år, enligt mina beräkningar var det det.

Men min storhetstid var tydligen förra året, och 2013 blir nog inte bättre...13 är ju oturstalet trots allt, vill bara genomlida det.


   
SvaraCitera
time
 time

g*nus:

Halva året var hemskt skitdåligt typ (var kvar i en relation som fick mig att må dåligt och var allmänt arbetsamt), andra hälften var underbar pga träffade en helt fantastisk kille som nu är min partner

Det här var som taget ur mun på mig [cute]

Förutom det har jag klarat skolan, skrivit studentexamen och fått höga betyg i allt utom matten (wööö), trivts jättebra på UM och fått mycket, mycket mer koll på mig själv. Vet precis vilka emotionella fällor jag kan hamna i och hur jag ska tänka och handla för att vara så laid back och avslappnad som möjligt, och därmed kunna ta logiska beslut då och då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Sanslöst! Känns som att det var typ någon månad sedan som du var på tinyträffen och man såg er tillsammans. Satan vad tiden går fort. Keep going strong osv, tycker ni är ett trevligt par

Haha jo, men det var det väl nästan? Eller ptja, tre månader. Tack för lyckönskningarna! Det ska vi se till att göra. 🙂 Vi får ta och hitta en karl till dig med, nub!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska bra tycker jag. [smile]

- Ökat träningen
- Varit friskare
- Cyklat vättern
- Avancerat på jobbet
- Haft bra sex
- Fått lägenhet

Har väl hänt lite dåliga saker med antagligen men inget superdåligt, varför bry sig om dem. Bara bryta ihop och gå vidare isåfall.

Eller jo, varit i götelabörg två gånger. Det kan inte va bra nånstans. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Eller jo, varit i götelabörg två gånger. Det kan inte va bra nånstans.

Nu ska vi fan inte vara sådana


   
SvaraCitera