Aviseringar
Rensa alla

hur var valborg?


Ämnesstartare

vad gjorde ni? lyckades ni ragga upp någon? blev ni uppraggade? hade ni det kul?


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

Det var kallt och blåsigt
Paranoian hängde i luften
Polisen kom
Men jag var nykter och hade det 3vligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt ex var full och ville ligga. vi gjorde det. var ju kanske inte så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vad gjorde ni?

Jag jobbade vid brasan i år igen, denna gång var min uppgift att vara ansvarig för grillningen av korv.

amsi: lyckades ni ragga upp någon?

Nej, sånt har jag varken tid eller lust med. Tillräckligt med bekymmer här i världen ändå, liksom.

amsi: blev ni uppraggade?

Händer inte.

amsi: hade ni det kul?

Nej, inte så värst. Det enda som var kul var att träffa så många ur bekantskapskretsen under kvällens gång. Barn från jobbet, kollegor, gamla vänner, nyare vänner osv.

Hur var valborg för dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var på en förfest inne i stan, en tjej som jag träffat tidigare i år ringde och ville ha mitt sällskap, dissade henne dock. Jag gick runt på diverse krogar, drack 2 bärs och 4 groggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också kunna bli dräggfull och göra misstag 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söp, och slogs (eller ja, gick imellan och fick dem att sluta slåss)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åkte karuseller tills jag blev snurrig och käkade massa. Snurrig är jag redan ändå, fast mm. Behövde inget ragg, hade 1 st pv med mig. Sen mys.


   
SvaraCitera

Feber, inte för att det har hindrat en tidigare men jag skyller på det för att beskydda mina pengar i plånboken Cool


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Drack galet mycket vin. Hängde i Ekonomikumparken och sedan hem till vän och fina folk kom och gick hela tiden. Utbytte kyssar med söt pojke. Blev galet uppraggad av hans kompis (det är en lång historia, en fantastiskt rolig sådan). Hade superkul. Dagen var över för fort. 


   
SvaraCitera

Jag hade asnajs iaf.  Bästa valborg ever förutom när jag var typ 4 och smällde i mig så mycket sockervadd jag ville ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stannade hemma. Tog 1 promenad och gick till 1 najs ställe med fin utsikt. Satt där en stund. Gick hem. Pluggade lite. La mig tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Stannade hemma. Tog 1 promenad och gick till 1 najs ställe med fin utsikt. Satt där en stund. Gick hem. Pluggade lite. La mig tidigt.

söte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs ej ironi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: Bästa valborg ever förutom när jag var typ 4 och smällde i mig så mycket sockervadd jag ville ha.

Mycket glad


   
SvaraCitera