Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag?


Ämnesstartare

Jag har träffat en urmysig kille på bussen och vi har snackats vid ett antal gånger. Jag är helt klart lite smått förtjust i hans personlighet. Men jag har som alltid väldigt svårt att avgöra hur han känner eller tänker.

Imorse satt vi och snackade igen och det flyter alltid på och känns inte obekvämt. Han frågar mig mycket och verkar nyfiken på mitt liv. Har också märkt att han sneglar åt mig lite då och då. När jag gick av bussen blev jag lite fundersam för när jag passerat ut genom bakdörren och tittar upp mot rutan där han sitter så märker jag att han tittar ner mot mig med en öm blick.

Frågan är nu hur jag ska tolka detta? Är lätt snack, sneglande blickar och ömma blickar bra tecken? Detta verkar kanske självklart för många att svara på, men själv blir man lite osäker. För man går alltid runt och tänker att det kan betyda något helt annat.

Han frågade vad jag skulle göra i helgen. Vi båda hade inget direkt på gång. Jag ville fråga om vi kan göra något. Men där tog min blyghet över och jag blev osäker. Borde jag satsa och kanske be om en träff?


   
Citera

holdingon:

Borde jag satsa och kanske be om en träff?

vrf inte? 🙂 han verkar ju vara intresserad av dig iaf


   
SvaraCitera

holdingon:

Jag är helt klart lite smått förtjust i hans personlighet

hurdan är hans personlighet?


   
SvaraCitera

Det lättaste sättet att ta reda på hur han känner för dig är att fråga. Bjud ut honom på en dejt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

hurdan är hans personlighet?

Han är precis som jag. Blyg, men har man börjat snacka så är han väldigt lättsam och har lätt för skratt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SATSA!
Om du tror att du kommer vara supernervös på första "träffen" så välj en aktivitet där ni inte behöver prata hela tiden. Kanske en bio? Då är det mörkt också! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömläge för dig där ju^^ fråga om ni inte kan titta på en film eller liknande, sen kanske gå ut på en promenad? [smile]


   
SvaraCitera

Lätt att han bara vill komma innanför trosorna på dig. Sen hör du aldrig av honom igen


   
SvaraCitera

nazgul:

Lätt att han bara vill komma innanför trosorna på dig. Sen hör du aldrig av honom igen

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Lätt att han bara vill komma innanför trosorna på dig. Sen hör du aldrig av honom igen

Haha, alla fungerar inte så ^^


   
SvaraCitera

Ronnigirl:

Haha, alla fungerar inte så ^^

mjo, i slutändan är det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mjo, i slutändan är det så

Det kan jag väl inte påstå, många, javisst, men inte alla ^^,


   
SvaraCitera

Ronnigirl:

Det kan jag väl inte påstå, många, javisst, men inte alla ^^,

Okej då, jag är ett undantag, för jag är ju Gay....


   
SvaraCitera

holdingon:

Jag har träffat en urmysig kille på bussen och vi har snackats vid ett antal gånger. Jag är helt klart lite smått förtjust i hans personlighet. Men jag har som alltid väldigt svårt att avgöra hur han känner eller tänker.

Tyvärr, men nej jag är inte kär i dig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Okej då, jag är ett undantag, för jag är ju Gay....

Haha, va?


   
SvaraCitera