Aviseringar
Rensa alla

hur vet jag?


Ämnesstartare

hej
jag har en underbar flickvän vi har varit tillsammans en månad idag 090604, hon är 15 och jag 17år. vi har pussats och kramats innan men så idag så på något sätt hamna vi liggandes på hennes säng och först kramades men som sedan övergick till vad ska jag säga intensivt kyssande + smek på rygg och nacke och lite mage. (vi blev tvungna att avbryta då jag skulle åka med bussen hem)
det var hon som var lite mer av den som påbörjade det hela fast jag ville helt klart oxå jag är bara för feg att hon inte ska vilja om jag skulle kyssa henne eller så ( att hon rycker bort eller såm harinte hänt men ändå)'
mina tre frågor är som så här....
hur vet jag om hon vill mer än det vi gjorde idag?
kan man våga smeka/ ta henne t.ex. på brösten utan att fråga? ( när det blir som idag nu mena jag, att man går längre)
kan vi ha "mysigt" även fast hennes föräldrar och så är hemma om man är på rummet eller det är lite för mkt typ?
mvh roxieana
(BVA är homosexuell)


   
Citera
Ämnesetiketter

daneila:

hur vet jag om hon vill mer än det vi gjorde idag?

Du frågar. [zzz]


   
SvaraCitera

prata med varandra[y]


   
SvaraCitera

daneila:

hur vet jag om hon vill mer än det vi gjorde idag?

daneila:

som sedan övergick till vad ska jag säga intensivt kyssande + smek på rygg och nacke och lite mage

Tycker det är rätt tydligt att hon uppskattar det.

daneila:

kan man våga smeka/ ta henne t.ex. på brösten utan att fråga?

Attackera inte hennes bröst på en gång så är det nog ingen fara.

daneila:

att man går längre)

dvs ja, det vågar du nog.

daneila:

kan vi ha "mysigt" även fast hennes föräldrar och så är hemma om man är på rummet eller det är lite för mkt typ?

Jadå, ni behöver ju inte stönskrika [rolleyes]


   
SvaraCitera

HERREGUD HUR MÅNGA SÅNAHÄR TRÅDAR KOMMER UPP VARJE DAG EGENTLIGEN? 🙁
och i nästan samtliga fall verkar det som att det är kommunikationen som brister, prata med henne för bövelen [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

prata med henne för bövelen

Men ofta man frågar "för jag ta dig på brösten" mitt i stämningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Men ofta man frågar "för jag ta dig på brösten" mitt i stämningen.

hahahxd


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Men ofta man frågar "för jag ta dig på brösten" mitt i stämningen.

men ååååh, du får ju fråga om hon vill gå längre eller liksom bara testa dej fram. säger hon nej så är det nej lix [zzz]


   
SvaraCitera

Men det är henne du ska fråga/testa på. Inte fan kan vi avgöra vad henne föräldrar/hon tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh ta på dig mansrollen i förhållandet, hångla med extra mycket tunga och dregel, när du känner dig kåt så kör in 2 fingrar i muffen som du sett på porrfilm, sen frågar du var 10e sekund "kom du nu? kom du nu?"


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera