Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag att hon gillar mig?


Ämnesstartare

Tjena! Jag heter Jesper och är född 1997 och jag ett har problem för jag är riktigt osäker på om en tjej gillar mig. Vi gick i samma klass i 3 år (7-9) och vi har varit bra kompisar. Jag märkte att hon sökte fysisk kontakt (ganska ofta) till mig när vi gick i samma klass. Vi brukar skriva ''jag älskar dig <3'' osv och har haft förhållande på facebook som hon har lagt till (OSERIÖSA FÖRHÅLLANDEN som var ganska nyligen) men de åker bort efter några timmar.Det blir lite stelt när vi snackar IRL. Vi umgås fortfarande lite då och då i grupp och då märker jag att hon inte är på mig alls, bara byter ord lite sådär. Hur vet jag om en tjej gillar mig? Har många kompisar som säger att hon gillar mig och har t.o.m kompisar som jag får en känsla av är lite sura på mig efter de förhållanden vi haft på fb. Sen så är jag lite osäker på om jag gillar henne när jag inte känner särskilt mkt för henne men blir dock lite irriterad när hon lägger upp en bild på instagram eller på snapchats my story på andra killar. Så min fråga till er är: Hur visar ni tjejer att ni gillar en kille? Hur märker jag på hennes kroppsspråk om hon gillar mig? Vilka är de typiska tecknen på att hon gillar mig? Och så en fråga till er tjejer, Varför är ni så komplicerade? 🙁


Tacksam för svar 🙂


   
Citera

Hon är ju blyg i verkligheten eftersom hon gillar dig 😉 


   
SvaraCitera
time
 time

judas675: Varför är ni så komplicerade? 🙁

Det är vi inte, men det är svårt att vara rak om någon inte kommunicerar rakt med oss. Glad Prata med henne, fråga hur hon känner. Säger hon ja är det nog ett tydligt tecken på att hon är intresserad.


   
SvaraCitera

time: Det är vi inte

Oskyldig


   
SvaraCitera
time
 time

NiklasWOskyldig

Du borde kolla in www.ungdomar.se, det finns ett forum där och flera gånger i månaden skapar både tjejer och killar trådar om hur de ska veta om den de är intresserade av gillar dem tillbaka. Både könen ställer sig ofta frågan om varför det motsatta könet är så komplicerat.


   
SvaraCitera

time:

Det är vi inte, men det är svårt att vara rak om någon inte kommunicerar rakt med oss. Glad Prata med henne, fråga hur hon känner. Säger hon ja är det nog ett tydligt tecken på att hon är intresserad.

Tjejer är inte komplicerade. Många är blyga.( Jag är en kille)


   
SvaraCitera