Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag han e intresserad?


Axel02
Ämnesstartare

Hur vet man om en kille är intresserad av en? (gay) Har fått så jävla blandade signaler från en kille....Han gör småsaker, som att sätta sig väldigt nära mig när det finns hur mycket plats som helst, gärna bakom mig i soffan också... Sen ibland när vi kollar på varandra så ser det ut som han försöker flörta...


   
Citera

Berätta om dina signalerna du har fått


   
SvaraCitera
Axel02
Ämnesstartare

Han kollar ganska länge på mig och ibland när jag kollar tillbaks så ser det ut som han försöker flörta. När vi sitter i sofforna under rasterna finns det hur mycket plats som helst, men han sätter sig ändå så nära mig som möjligt och ibland sätter han sig typ bakom mig. Det är inte så att jag är jättebra vän med honom, det var därför jag blev lite misstänksam


   
SvaraCitera

Är du intresserad av honom?


   
SvaraCitera
Axel02
Ämnesstartare

Ja har ett crush på hnm men jag har alltid trott att han e straight


   
SvaraCitera

Har du testat att härma honom? Flörta tillbaka eller försök likna så mycket som honom som möjligt. Så gör du samma sak som honom utan att det kan misstolkas. Jag menar, han gör ju det så det måste minska möjliga underförstående förhoppningsvis.

Alla reagerar olika men om han är hetero/ointresserad av dig så ser du på hela han att det är ett big no no. Analysera honom hur han är runt tjejer och respektive killar för att försöka få en någorlunda slutsats på vad du tror att han är. 🙂


   
SvaraCitera

Tycker om denna konvo, you go my boy <3


   
SvaraCitera