Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag när en tjej gillar mig?


Matt3:

precis, vissa är av den lite mysigare och flirtigare sorten, vilket kan ge en falska förhoppningar. andra är mer diskreta och kanske knappt visar vem man är intresserad av.

Det bästa kanske vore att inte ha vän av det motsatta könet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tjejer gillar ingen

de teasar bara [n]


   
SvaraCitera

Ceksi:

Yes, men jag tror det märks ganska tydligt när man bara vill vara vän eller mer faktiskt för man släppr in personen man gillar mer, man uppvaktar den mer o.s.v. och får man bra respons då är de ju fritt fram.

På vissa, det finns vissa som helt enkelt leker, personer som vill ha uppmärksamhet, som någon klok sa, been there done that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Howcast, har alla svar xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ceksi:

Yes, men jag tror det märks ganska tydligt när man bara vill vara vän eller mer faktiskt för man släppr in personen man gillar mer, man uppvaktar den mer o.s.v. och får man bra respons då är de ju fritt fram.

du borde testa att vara kille för en dag och se vad du säger då[bigsmile]

Stephen:

Det bästa kanske vore att inte ha vän av det motsatta könet?

nah... jag föredrar att lära mig av mina misstag[wink]


   
SvaraCitera

Matt3:

nah... jag föredrar att lära mig av mina misstag[wink]

Det skulle också funka, men de kommer ju att upprepas livet ut =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, hoppet är det sista som lämnar människan!


   
SvaraCitera

Janbananberg:

de teasar bara [n]

[smile]


   
SvaraCitera

Är hon kär i mig?
En i min klass brukar fnitra och skriva lappar till mig och när hon är med sinna kompisar så brukar dåm försöka T.e.x knäppa fingrarna franför mig och då börjar dåm skratta (mer som et fnitter)
Jag har också hört av andra att hon gillar mig men vet inte vad jag ska tro.[confused]

sign0020.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

När jag gillar en kille så glor jag.
Ja, eller också så försöker jag med all min makt att undvika denna person, igenom att inte glo, nästintill ignorera.

kanske kommer jag sent, men Paradise har en poäng där.. jag gillade en tjej som ignorerade mig totalt och var helt normal mot alla andra. Hon var extra nära en kille som jag trodde hon gillade med kunde inte hålla det och sa att jag gillade henne och det gick bra! [party] ett tips ser du henne vara med en eller flera killar och ignorerar dig vill hon bara visa ett tecken på ett du ska vara snabb för det är dig hon vill ha mest! Detta är inte 100% men har hänt så kanske är något du känner igen? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devves video kan alltså vara helt fel vid vissa fall..[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AirLove:

ett tips ser du henne vara med en eller flera killar och ignorerar dig vill hon bara visa ett tecken på ett du ska vara snabb för det är dig hon vill ha mest!

Haha smart där, umgås med andra killar så att man ska fatta att hon gillar en? det är ju kvinnor vi snackar om så jag är inte direkt förvånad, men hur går det ihop? Det är som att slänga maten man gillar i papperskorgen och käka det äckliga, sen hoppas på att folk fattar att man gillar skräpet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste fråga, jag o en tjej i skolan blev kompisar sen gjorde vi saker tillsammans osv. Jag blev kär i henne såklart då, vi lunchen i skolan så satte hon sig brevid mig, o vi snacka lite osv så sitter polarna precis brevid mig. Då säger hon med rolig ironisk röst'' men man har väll inte armbågarna på bordet och börjar smeka mina armar och händer, då får jag panik och ignorerar henne och titta åt polarnas håll o glömmer bort henne helt o hållet då! jag har ångrat detta hela mitt liv men jag blev så jävla nervös!! hon gick allafall från bordet sen efter det så pratade vi inte lika mycke längre. nån som vet om hon va intreserrad av mig? eller va det kompis sätt hon smekte mina armrar och tittade på mig?


   
SvaraCitera

äääehm, har vart olika men ibland ignorerar ja personen när den "är i närheten" o kollar på honom när ha n inte ser, xD
hm,, o är ofta där den jag gillar brukar vara o så ,


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera