Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag om han är kär i mig?


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett stort problem. Jag är kär i en kille och jag vill veta om han kanske gillar mig, vi pratar inte så mkt fast vi går i samma klass. Så hur ska man veta? Jag vågar inte fråga, det skulle bli skämmigt. Men jag vill ju veta, hoppas att nån tar sig tid och ger mig ett vettigt svar, för jag är desperat just nu! [sad]


   
Citera

Det kan du ju inte veta till 100%

Kolla om han kastar giriga blickar. [zzz]


   
SvaraCitera

Du frågar.


   
SvaraCitera

Bör skapas en samlingstråd för alla dessa jävla hej-är-uppäten-av-undergiven-feromonkärlek-har-ej-ens-sagt-hej-till-mänskan-men-är-d​en-kär-i-mig-kanske??? Jösses.


   
SvaraCitera

Detta är inte ens ett relationsbekymmer, är bara avsaknad av handlingskraft ... aurgrfhöbnölläaärarrugdfh


   
SvaraCitera

Har du ens fått några som helst tecken på att han gillar dig..?
Eftersom ni inte heller pratar så mycket tänkte jag...


   
SvaraCitera

prata med honom[tired]


   
SvaraCitera

Nej för guds skull, prata inte med honom! Rookie mistake!
Det du ska göra är att sluta skolan och flytta till något random land. Typ... Danmark(jävligt random ställe). Följer han efter dig DIT så kan du vara säker på att han inte ogillar dig i alla fall. Men det betyder inte att han är kär i dig! För att vara absolut säker på den punkten så ska du skjuta han i knät samtidigt som du sticker ett finger i halsen på han. Om ditt finger är blått när du tar upp det så är han en Alien. [smile]

Eller så frågar du han.. Fast min idé är roligare! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Han hatar dig.


   
SvaraCitera

det är han inte.


   
SvaraCitera

Emallan:

nån tar sig tid och ger mig ett vettigt svar, för jag är desperat just nu!

Du måste vara ny, ingen är vettig på UM [rolleyes]


   
SvaraCitera

Emallan:

går i samma klass

Ett tips bara.

om han gillar dig. bli inte tillsammans med honom. det är det värsta du kan göra. att bli tillsammans med någon i samma klass. för sen när det tar slut, kommer det bli skitjobbigt. du kommer inte kunna prata med honom på evigheter.

blev tillsammans med en i min klass. han gjorde slut i december och vi var verkligen bästa vänner när vi var tillsammans. Vi har inte pratat sen vi gjorde slut och han kollar inte på mig utan total ignorerar mig, låtsas som om jag itne finns.

så ett tips.

bli inte tillsammans med någon i samma klass.


   
SvaraCitera

förlåt om jag förstörde dina kärlekskänslor.
men ville bara berätta att det kan bli ett helvete.


   
SvaraCitera

har du ens pratat med han överhuvudtaget?
inte såååå stor chans att han gillar dej då,


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Det du ska göra är att sluta skolan och flytta till något random land. Typ... Danmark(jävligt random ställe). Följer han efter dig DIT så kan du vara säker på att han inte ogillar dig i alla fall.

hahaha [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera