Aviseringar
Rensa alla

Hur vet jag om hon gillar mig?


Ämnesstartare

Hej nu är det så att jag har haft kontakt med en tjej över nätet i ungefär en månad nu och vi gick på dejt första gången för tag sen. Tyvärr skulle hon iväg senare på kvällen så det blev bara bio. Men fick ett sms där hon tacka för kvällen och skrev: hoppas du vill ses igen och en smiley. Att hon inte sa det irl kanske beror på att hon var nervös och hade en tid att passa ? Sen i måndags skrev jag om det gick och träffas nästa helg men det gick inte men sa att nästa helg ingen går och då kunde vi ses massor. Jag fråga om hon ville ha en filmkväll hemma hos mig då och det ville hon. Jag tolkar det som att hon tycker om mig och jag vill verkligen att det ska bli något. Om ni träffar någon på första dejt och sen inte gillar personen eller personen var inte riktigt som ni hade tänkt er hade ni ändå sagt att du vill träffas igen? eller hade du sagt som det var?

P.S vi snackar på msn/sms dagligen

seriösa svar endast plz !!!


   
Citera
Ämnesetiketter

Ta det lugnt, ni har ju bara träffats en gång [no-no] Och nej, filmkväll betyder inte att hon gillar dig "som mer än en vän".


   
SvaraCitera

Hon hyser nog inte alltför kalla känslor för dig, men vänta ett tag med att inhandla förlovningsring.


   
SvaraCitera

var inte så efterhängsen. låt hon komma till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, men hur ska man visa sina känslor utan att vara efterhängsen? På något vis tycker jag att det är "killen" dvs jag som ska ligga på och fråga om vi ska ses elr det är helt fel???


   
SvaraCitera

C_E_92:

På något vis tycker jag att det är "killen" dvs jag som ska ligga på och fråga om vi ska ses elr det är helt fel???

Om du vill göda/passa in i könsrollerna så visst. [rolleyes] Men nej, det är inte din plikt, gör vad du tycker känns bäst. Kan bara tala av egen erfarenhet och skulle gissa på att hon är lite intresserad av dig, ta det lugnt och försök tolka hennes signaler. Om inte hon gör något får väl du göra det. Kan hända att hon tänker likadant som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om hon inte hade känslor för mig hade hon väll inte skrivit och sagt: hoppas vi ses igen? eller ni tjejer skriver så för att inte såra?


   
SvaraCitera

jag har mina byxor nedanför rumpan för att se vrålrock ut i mina sammetstights.


   
SvaraCitera

C_E_92:

men om hon inte hade känslor för mig hade hon väll inte skrivit och sagt: hoppas vi ses igen? eller ni tjejer skriver så för att inte såra?

Man kan väl säga så även om man bara vill vara vänner? [shake]


   
SvaraCitera

Lite intresserad måste hon ju vara, annars skulle hon inte vilja träffa dig igen.
Men går inte att svara på hur mycket hon tycker om dig eller om hon bara vill ha dig som vän, det vet hon kanske inte ens själv. [smile]


   
SvaraCitera

tycker att du verkar vara lite dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boondoggle:

tycker att du verkar vara lite dum.

vrf?


   
SvaraCitera

fråga


   
SvaraCitera

C_E_92:

men om hon inte hade känslor för mig hade hon väll inte skrivit och sagt: hoppas vi ses igen? eller ni tjejer skriver så för att inte såra?

Skulle inte påstå att hon har "känslor" för dig, men verkar ju klart som att hon är intresserad.
Skriva så för att inte såra? Nej, är man inte intresserad skriver man väl ingenting om att ses igen överhuvudtaget. [shake]


   
SvaraCitera

Var inte så hårda mot den missanpassade grabbstackaren. Hon är intresserad, det är väl det enda som räknas än så länge.


   
SvaraCitera