Aviseringar
Rensa alla

hur vet man att man är kär?


Bilbomb


   
SvaraCitera

Alla på det här forumet som gnäller om huruvida någon kan tänkas vara ute efter enbart sex eller inte borde skjutas, direkt. Fan vad jobbiga ni är.


   
SvaraCitera

julis:

när vi är ensamma är vi som värsta gulliga paret.

det är du som avgör om man är ute efter bara sex eller om han vill ha ett riktigt förhållande. Du borde fråga honom vad han tänker också 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du vet om du var kär när allt har gått käpprätt åt helvete. Då vet du...

Haha.. talar du om egna erfarenheter eller?

Näe, man vet att man är kär när man känner sig ständigt lycklig, inget kan få en att må dåligt. (Man kan få samma känsla av knark)

Man är ständigt småkåt och kan inte få nog av personen i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julis:

så, jag undrar, hur vet man om man är kär eller bara attradherad av någon? hur vet man vad den andra personen tycker?

du är inte det
då hade du inte skapat den här tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vet.


   
SvaraCitera

man vet inte.


   
SvaraCitera

julis:

så, jag undrar, hur vet man om man är kär eller bara attradherad av någon? hur vet man vad den andra personen tycker?

Attraherad,bara ha sex,vill bara ha kroppen etc.
Kär,du vill ha personen,för den den är
hur man vet om den andra gillar en,man frågar


   
SvaraCitera

typlsd:

Haha.. talar du om egna erfarenheter eller?

Jo så är det väl. =/

typlsd:

Näe, man vet att man är kär när man känner sig ständigt lycklig, inget kan få en att må dåligt. (Man kan få samma känsla av knark)

Tror knark definitivt kan få en person att må bättre än kärlek. Alla de negativa känslor som kärlek kommer med dras inte knark med...
(Jag har liten erfarenhet av kärlek, igen av knark.)

typlsd:

Man är ständigt småkåt och kan inte få nog av personen i fråga.

Tycker inte jag stämmer. Ständigt småkåt är bland det värsta jag hört, att det skulle vara associerat med kärlek är ungefär lika romantiskt som alla hjärtans dag...
Få nog av personen... Finns folk som varit kära och älskat varandra hela livet men nog tycker de att det är skönt med en paus ifrån varandra ett tag.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera