Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man att man är snygg?


Ämnesstartare

Som rubriken säger, hur vet man att man är snygg?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du bifogar en bild.


   
SvaraCitera

socialt erkännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menar, vad gör en person snygg i dina ögon?


   
SvaraCitera

bild + poll.


   
SvaraCitera

Fozz:

Jag menar, vad gör en person snygg i dina ögon?

Vet inte.. [confused]


   
SvaraCitera

På killar är det ett östeuropeiskt utseende, mellanblont hår, lång, spinkig och blek.


   
SvaraCitera

Fozz:

vad gör en person snygg i dina ögon?

en person som vågar vara sig själv och inte strävar efter att se ut som alla andra mongon.


   
SvaraCitera

Om din mamma säger att du är snygg så är du snygg inte annars. [no-no]


   
SvaraCitera

Man är snygg. [smile]


   
SvaraCitera

Om du är tjej så är det enkelt att veta
Är du smal/normalbyggd?
Har du några deformeringar i ansiktet?
Är du någorlunda symmetrisk?
Inga konstiga utslag?
Är du under 180cm?

Om svaret blir ja på de flesta här är det en överhängande chans att du är snygg.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Har du några deformeringar i ansiktet?

gilalr denna pga anlednign


   
SvaraCitera

Finns så otroligt många som skulle kunna framställa sig själva som otroligt mycket snyggare än dem gör genom att ta hand om sig själv på alla plan. Någon som mår bra, rör på sig och sin kropp samt tänker på hur man klär sig (Vad som passar personens kroppstyp) blir oftast "snygg".

Skulle säga att då har man även självförtroendet att vara snygg. För ja, det har mycket med attityd att göra...

Observera att det jag skrev inte är kopplat till att "klä sig som alla andra, banta osv..."

Sen har du ju de traditionella små + sakerna som alltid går att framhäva, både som man och kvinna är det vackert med starka drag i ansiktet (kindben t.ex.) och symmetri har vad jag förstår varit förknippat med skönhet sedan urminnes tider.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är attraktivt med tydliga kindben + fylliga läppar hos både tjejer och killar. Men hur man vet att man är snygg? Kolla upp den andra tråden där vi diskuterade just det här.


   
SvaraCitera

Det varierar väldigt mycket vad olika människor tycker är snyggt. Jag och polare kommer ofta fram till att vi har väldigt olika smak när det kommer till utseende och lägger olika mycket vikt vid hur viktigt utseendet egentligen är. Personligen anser jag att var en ska göra det bästa av det dem har blivit tilldelade och inte fokusera på andra och jämföra sig så mycket. Fokusera på dig själv och var ditt bästa jag.

Fozz:

Jag menar, vad gör en person snygg i dina ögon?

Att personen vågar vara sig själv och är självsäker och har drivkraft.


   
SvaraCitera