Aviseringar
Rensa alla

hur vet man att tjejen kommer och inte fejkar?


Ämnesstartare

tjenare en liten fråga bara, hur vet ja som kille att en tjej inte fejkar en orgasm? ja menar min flickvän nu litar ja mkt på men blir lite osäker då hon inte spänner sig eller något sånt :S. tjejer. vad är ett tecken på orgasm?


   
Citera

det är olika från person till person.


   
SvaraCitera

varför fejkar tjejer orgasmer?
Dold text: de tror att vi bryr oss[wink]


   
SvaraCitera

Hon säger att hon älskar dig efteråt.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Budolicious P21 Moderator
I dag 20:44

HAHA

aw

oj fin citering


   
SvaraCitera

emery:

oj fin citering

um-newbie [wink]


   
SvaraCitera

Budolicious:

um-newbie [wink]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriösa svar tack!


   
SvaraCitera

Din tjej har eget ansvar för sin orgasm. Om hon fejkar och ljuger om det är det hennes problem, det är ju inte du som gör fel. Du kan inte veta vad hon gillar om hon inte säger det själv.

Om hon fejkar så slutar hon säkert när hon börjar känna sig säkrare med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte påtal om att min flickvän fejkar. utan jag vill under samlaget kunna märka av tecken på henne att hon håller på o komma/kommer. så de e mer för pzykets skull o lite av ren nyfikenhet. att hon sedan kanske fejkar tar jag inte ansvar för, jag njuter och gör mitt bästa för o få henne att njuta.


   
SvaraCitera

Fisherman90:

jag vill under samlaget kunna märka av tecken på henne att hon håller på o komma/kommer

vore det mig du låg me skulle nog inte min partner undra huruvida jag höll på att komma eller inte, då jag gillar det där med kommunikation. Kan dock bara svara för mig själv då jag inte har erfarenhet av andra tjejer under sex.


   
SvaraCitera

Sluta när hon är nära (eller "nära"). Döm sedan av reaktionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte bara fråga henne? 🙂


   
SvaraCitera

injicera kallocain i hennes blod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har frågat henne och får till svar: tja jag vet inte det blir alldeles varmt o skönt där nere. o de kan ja inte riktigt märka av om hon känner x)


   
SvaraCitera