Aviseringar
Rensa alla

hur vet man att tjejen kommer och inte fejkar?


Andningen blir djupare och djupare- skakar hon ingenting när hon får orgasm? Isåfall vet jag inte, har bara erfarenhet av min fästmö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm ja kan inte direkt märka andningen på henne då vi + sängen låter när vi har sex ^^, men hon skakar inte utan när hon säger att hon kommer så stannar hon upp. rör sig saktare o typ stönar högre. men till skillnad från de är de inget annat märkbart :S


   
SvaraCitera
orcite

Man känner det på kuken.. Och man vet hur det ser ut eller är när en tjej kommer. Det är den största fail killar har de kan inte känna sin egen kuk de vet inte hur det känns innuti henne o hur hon reagerar spänner sig o sånt..


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Sluta när hon är nära (eller "nära"). Döm sedan av reaktionen.

smart! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta tjejer brukar andas tyngre, spänna sig eller låta mer när de närmar sig orgasm, men det är ju som sagt individuellt. Annars så pulserar det ju där nere när man kommer. Killen borde ju kunna känna det med snoppen. Men det är olika tydligt på olika tjejer och beror nog även på om killen vet vad han ska känna efter. Men ja, om du är osäker på om din tjej kommer eller inte, eventuellt om hon tycker det är skönt eller inte, så prata med henne. Är hon ovan så kan hända att hon säger vad hon tror att du vill höra. Men koncentrera er på hennes pleasure ett tag, lev ut hennes fantasier osv och lägg märke till hur hon fungerar när hon tycker att det är skönt, vet ja. 🙂


   
SvaraCitera

Fisherman90:

men hon skakar inte utan när hon säger att hon kommer så stannar hon upp. rör sig saktare o typ stönar högre. men till skillnad från de är de inget annat märkbart :S

Ja men hon medverkar ju inte i en porrfilm direkt. Sådant är bara överdrivet. Folk reagerar så väldigt olika.
Prata med henne om du känner dig osäker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, hon gillar det säkert och om hon inte vågar säga något om hur hon vill ha det så får hon väl fejka sina då. Hennes eget "fel" [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är ju väldigt mycket från person till person som tidiagare nämnt, men en sak som är "universiell" är väl den att ifall tjejen fejkar innebär det i praktiken bara mindre njutning för henne. Skulle detta vara fallet är det bara hon som tappar på detta.

Vi killar (jag tror att jag kan snacka för de flesta av oss, men rätta mig gärna om jag har fel) har 2 olika typer av orgasmer. Den ena är när vi kommer (inuti eller utanpå, med eller utan partner, detta spelar ingen roll) och då känner vi att en del muskler spänner sig relativt mycket och det blir väldigt kladdigt.
Den andra typen av orgasm har jag råkat ut för vid ett tillfälle, och det är när man känner att man är på väg, man blir lite yr, det känns som om hela kroppen är på väg att somna och det känns som om man är riktigt packad utan illamående i upp till en halv minut (när hövvet bara snurrar runt och man upplever alla de bästa ögonblicken som man någonsin erfarat) + att man inte kan sluta le.

När det gäller tjejer tror jag att det är rätt likvärdigt med deras orgasmer (förutom att det inte blir lika kladdigt, det blir bara blött istället). Det där med att fejka är nog till 98% porrfilmernas fel. Jag kan hålla med om att det är lite jobbigt att vara med en tjej som inte säger ett knyst, men att fejka att någonting är underbart fastän det är mediokert (eller kanske rentav gör ont) har vi killar ingenting att tappa på, bara tjejer.

...En grej som däremot vore rätt kul var ifall en (straight) kille skulle fejka att komma...


   
SvaraCitera

Fisherman90:

det är inte påtal om att min flickvän fejkar. utan jag vill under samlaget kunna märka av tecken på henne att hon håller på o komma/kommer. så de e mer för pzykets skull o lite av ren nyfikenhet

Jag tycker det är gött när tjejer även säger när de inte kom, då vet man ju att de är ärliga när de väll gör det. Det värsta måste vara en kille som hela tiden under samlaget frågar "kommer du? Kommer du? är det skönt för dig nu? så här då? Kommer du nu?" Hellre då att man kör på och pratar om sånt efteråt. Jag menar, fan, ibland kommer inte jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ger henne en sprutorgasm så ser du garanterat 🙂


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Sluta när hon är nära (eller "nära"). Döm sedan av reaktionen.

+1


   
SvaraCitera

Fisherman90:

tjenare en liten fråga bara, hur vet ja som kille att en tjej inte fejkar en orgasm? ja menar min flickvän nu litar ja mkt på men blir lite osäker då hon inte spänner sig eller något sånt :S. tjejer. vad är ett tecken på orgasm?

Asså det brukar man ju märka. Man brukar va säker på när nån annan år en orgasm. Typ att man spänner sig ja, hjärtat dunkar fortare, konstiga andningar.

Men vissa killar är ju lite korkade - jag har fejkat hur många gånger som helst utan att blivit busted lol


   
SvaraCitera

Mimmsan:

Men vissa killar är ju lite korkade - jag har fejkat hur många gånger som helst utan att blivit busted lol

Shit va smart du måste va som lurat killarna att du kommit fast du inte gjort[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Shit va smart du måste va som lurat killarna att du kommit fast du inte gjort[smile]

nej vadå smart? jag säger bara att alla killar kanske inte märker om man gör det


   
SvaraCitera

Mimmsan:

nej vadå smart? jag säger bara att alla killar kanske inte märker om man gör det

okej, kul att du gillar sex iaf


   
SvaraCitera