Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man?


Ämnesstartare

Hej. Förlåt för mina långa text. Behöver hjälp. 
Jag känner mig väldigt kluven över något. Har frågat mina närmsta kompisar om råd och vad de tror. De säger bara glömma de. 
Men jag kan verkligen inte glömma de. Det är skit svårt. 
Jag är en ung tjej som gör väldigt mycket på min fritid, jag går andra årets på gymnasiet. 
För ca en månad sedan så hade jag hemma fest. Den var skit bra och alla hade skit kul. Vi var mellan 45-60 pers. En av mina kill kompisar tog med sig ett kill gäng till festen utan att jag visste. Men jag råkade känna en av de killarna sedan innan. Hade träffat han (genom jobb) kvällen innan. Prata skratta etc. Så det var skit kul. 
Vi spelade lite spel och grejer. Sen dansade jag väldigt mycket. Och många tog tag i mig och skulle säga nåt eller så. Sen så ropar han och hans kompis på mig. Jag går fram. Vi snackar lite och de säger att de tänkte dra. Sen fortsätter vi att prata. Så frågar han killen jag kände igen mig om jag ville ta luft. Han frågade mig tre gånger. Jag gav han inget direkt svar för jag var full och förbluffad. Ville jätte gärna, men alla gånger jag har blivit utfrågad så har det aldrig varit en kille som jag faktiskt var attraherad till. Så jag bara mumlade. Tills vi gick ut på min altan där det var en massa människor. Och jag kände mig sååå skyldig, och ångrade mig direkt över hur allt gick. Sen så går jag och dansar igen. Jag dansar i 1,5h. Och jag ser att han står och tittar på mig hela den tiden. Jag tittar på han med liksom. Sen så drar han och hans kompis. Men då har de redan stannat 1,5h längre än va de sa att de skulle. 
Dagen efter så går jag och handlar. Jag fick höra i efterhand att de två tjejerna som gick och fnittrade bakom mig kom in med den här killen i butiken men han hade direkt gått ut när han såg mig. Det var bara jag där då. 
Så jag skriver till han och bara säger typ kul att ni kom igår. Missade dig i butiken idag. Jag har fortfarande inte fått svar. Ingen aning om han har läst. Sen nu förr veckan, så ser jag han igen samma butik. Men när jag jobbade. Han hade inte sett mig så han gick och handla och på vägen till kassan så passerar vi varandra. Han typ mumlar hej och jag skriker tja och vet inte mer vad jag ska göra så vi bara går. Fick höra från min kollega också ung tjej som satt i kassan att han hade väldigt bråttom. 
Jag får brutal ångest över allt för jag blir så jävla stel i såna här situationer. Annars är jag nog den mest ostela människan du kan träffa. Jag vet inte hur jag sa agera. För mina kompisar tycker att han nye är värd min tid för att han är för blyg. Jag känner att jag är väll också blyg. Vill bara läsa de och vill inte känna att han ska behöva känna att han behöver undvika mig. 
Vad gör man i en sådan här situation? Varför beter sig en ung framåt driven kille såhär? 


   
Citera

Antar att han också drack igår? De flesta brukar ju bli lite mer sociala dåOskyldig
Tycker dock det är väldigt konstigt att han inte svarar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Antar att han också drack igår? De flesta brukar ju bli lite mer sociala dåOskyldig
Tycker dock det är väldigt konstigt att han inte svarar. 

Han drack ganska mycket också. Då vågar man ju mer så är det ju. Han var dock inte på punkten att han inte kunde gå ingen rak linje. 


   
SvaraCitera

Jag tycker såhär. Om du inte har viktigare saker för dig, typ att du gillar en annan kille eller tycker denna kille är töntigt. Kör:) låt det va se till att ni ses på fler fester försök träffa på honom. Du är ung skitsamma om det inte blir något sånt här är ju askul! Visst va inte för på om du tror att han inte är intresserad. Men om han är blyg kanske han bara inte vågar visa det. Adda han på Snap eller börja följ på insta om du inte redan gör. Det är kul ju du är ung!!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blygatjejen:
Jag tycker såhär. Om du inte har viktigare saker för dig, typ att du gillar en annan kille eller tycker denna kille är töntigt. Kör:) låt det va se till att ni ses på fler fester försök träffa på honom. Du är ung skitsamma om det inte blir något sånt här är ju askul! Visst va inte för på om du tror att han inte är intresserad. Men om han är blyg kanske han bara inte vågar visa det. Adda han på Snap eller börja följ på insta om du inte redan gör. Det är kul ju du är ung!!:)

Har han på insta. Där skrev jag att de va kul att de kom. Så har jag inte fått svar. Vet inte om han läst eller inte. 


   
SvaraCitera

han kanske är blyg, prata med honom nästa gång så får du reda på om han gillar dig eller inte...


   
SvaraCitera