Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om en kille gillar en?


Ämnesstartare

Jag känner han då o då kollar på mig, och gilla mig.

Men varför inte ta ett steg fram och börja prata med mig?[shake]
Han ha kanske en flickvän, men det skadas inte att vara vänner eller hur?

Det var ett tag sen jag såg han på hans jobb fram till igår, jag bruka alltid gå dit med mina vänner. Har ingen chans att börja ett samtal, men igår verkade han sur o otrevlig.

Ibland känns det som killen gillar mig, han är otrolig söt men ibland så verkade som det är jag som drömmer.

Killar, please hur tänker han???


   
Citera

Du kanske pratar som du skriver?


   
SvaraCitera

Fråga honom, inte oss KANSKE. Du gnäller på hans passivitet medan du själv är passiv, det är ju fånigt. [cute]


   
SvaraCitera

Det får du aldrig reda på om du frågar oss, vännen... kärlek till dej...


   
SvaraCitera

tummen upp för grammatiken [y]
hur kan han gilla dej om ni aldrig har en chans att prata? eller va?


   
SvaraCitera

Jo det låter lite konstigt att du sitter och väntar på att han ska komma fram och prata med dig [confused] Gör någonting själv för fan och låt inte alltid dem ta initiativen.


   
SvaraCitera

Pratar med dig, och frågar saker. Verkar nervös oftast, gör försök till att röra dig men det fumlar.

Sedan är det vissa som e bättre på det och då flyter det på bra som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan för er tjejer som beter er såhär, går och väntar på att vi killar ska ta initiativet. Fan om ni vill ha nått VISA det.

Nej, killar vågar inte alltid ta initiativet heller, det är skitsvårt och sen vågar ni gå och klaga? "oo varför pratar han inte med mig bla bla bla" fy fan för er säger jag bara!
Så visa vad du vill istället för att ojja dig fram och tillbaks, fan!


   
SvaraCitera

vad bra att du skapa den här tråden, har funderat på det länge men har verklign inte orkat.
Behöver killarnas synpunkter på det hela:

Jag skaffa hp den 15 mars eller något sånt, iaf. Jag skapade en tråd ( för en privat grej ) för jag var desperat efter häjlp.
Sedna var den en kille som började skriva med mig, vi pratade om mina problem och han sa det att han visste exakt hur det var för han har varit med om exakt samma sak.
Så jag fick hans msn, börjar prata mer och djupare, lixom. vilka skolor vi pluggade i, vilka instressen osv.

Sen så några dagar / veckor efter så säger han att han älskar mig (?)
Jag frågade på vilket sätt, då sa han som vänner och bästavänner ensålänge, så jag bah lixom okej [smile]

Och sen kom det ännu djupare till på g nivån, och jag visste inte vart vi låg så frågade honom. Då sa han det att han vill säga att vi är på g. och där ble jag vekrligen kär på riktigt.

Sen för 2 veckor sedan var jag i gbg, han hade inga pengar på mobilen så kunde inte smsa ( han har det fortfarande inte ) och sedan sdess har allt varit.... stelt och lixom "kallt" på ett visst sätt på msn, licom vi säger hej, vad gör du osv. men inte hur vi mår eller hur dagen har varit eller så som vi brukade.
Och lixom han säger inte ens god natt till mig längre eller att han älskar mig när han ska lägga sig ?
och han säger att han har mycket plugg men kan verkligen så mycket plugg gör så att det blockerar ens kärlek?

Och han har sagt att jag är allt för honom, och ni vet sånt där.

Men det var lixom..... minst 2 veckor sen så vi så påriktigt att vi älskade varandra och godn att innan vi la oss, är det så att han har tappat känslorna för mig ?

förlåt för jag förklarar så dåligt


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Du kanske pratar som du skriver?

haha ! [bigcheers]
anledningen till att han inte snackar med henne


   
SvaraCitera

Fazhion:

Sen så några dagar / veckor efter så säger han att han älskar mig (?)
Jag frågade på vilket sätt, då sa han som vänner och bästavänner ensålänge, så jag bah lixom okej [smile]

Ja det låter som en vettig sak att säga när man chattat med i några veckor. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fazhion:

förlåt för jag förklarar så dåligt

nu snodde du hennes tråd. va dum du är dumhuvud [crazy]
skapa en egen tråd [y]


   
SvaraCitera

Killar har alltid fått ta det första initiativet och så vill nog dom flesta tjejer fortfarande ha det.
Jag tycker det är svårt att avgöra om människor gillar en mer eller mindra med tanke på hur horigt samhället är, men kanske är det så att tjejer måste visa det lite mer.
Killarna ska fortfarande ta första initiativet så är det, jag är trött på allt jävla snack om 'jämnställdhet'.


   
SvaraCitera

Cruento:

Killarna ska fortfarande ta första initiativet så är det

Jaså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Du kanske pratar som du skriver?

Hoppas [bigsmile]


   
SvaraCitera