Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om en tjej gillar en?


Ämnesstartare

NEMO:

ja men jag gillar killarfast inte såna manliga så du ligger bra till (skoja)

haha 😀 bra att veta xD


   
SvaraCitera

NEMO:

ja men jag gillar killar[wink]fast inte såna manliga så du ligger bra till [crazy](skoja)

Haha, jag bryr mig inte. Jag är inte manlig, och jag gillar inte manliga män. ^^ min gaydar reagerade faktiskt på dig, det var lustigt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah 😛 men hörni vad tror ni 🙂 om hon också frågar typ , hur många har du varit i hop med , vem va den första du hånglade med och sånna frågor typ vad kan de betyda ? bbara att hon är nyfiken eller?... men asså de är nå speciellt med henne också jag har varit i hop med några st och de har gått bra men hon de är sjuk hon klarar jag knappt prata med:/ [n]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag är inte manlig, och jag gillar inte manliga män.

härligt, jag stör mig på att alla män inte porrfilmer alltid är alldeles för manliga. inte för att jag kollar då men min kompis sa det till mig[crazy]

Anarkandi:

min gaydar reagerade faktiskt på dig

sett det programmet single gay or taken eller vad det heter? XD

Anarkandi:

det var lustigt.

inte så lustigt[crazy][cool]

japansgrill:

Hahahah 😛 men hörni vad tror ni 🙂 om hon också frågar typ , hur många har du varit i hop med , vem va den första du hånglade med och sånna frågor typ vad kan de betyda ? bbara att hon är nyfiken eller?...

it's an omen [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

it's an omen

vad betyder de då? omen?:P


   
SvaraCitera

NEMO:

härligt, jag stör mig på att alla män inte porrfilmer alltid är alldeles för manliga. inte för att jag kollar då men min kompis sa det till mig[crazy]

Det är dem. De är hemska. Vill inte se, nej. Vet inte vem som vill se egentligen. Även sexnoveller är ofta "grova" och dåliga. :7

NEMO:

sett det programmet single gay or taken eller vad det heter? XD

Nej 😛 vad handlar det om?

NEMO:

inte så lustigt[crazy][cool]

Nähä. [cute] men jag tycker det är lustigt att jag har en så välutvecklad gaydar. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hhahaha:D ni är ganska roliga faktiskt 😛


   
SvaraCitera

Man bjuder henne på ost[tard][tard]


   
SvaraCitera

japansgrill:

så hur kan man göra så man vågar snacka på skolan och hur vet jag om hon är intresserad och inte bara vill vara kompis?:(

gulligt, jag vill också vara femton igen [smile]

jag tycker att du ska fråga om hon har lust att hitta på något på fritiden någon dag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

gulligt, jag vill också vara femton igen

jag tycker att du ska fråga om hon har lust att hitta på något på fritiden någon dag

hmm men hitta på vad?:/ om vi inte vågar prata med varandra hur ska vi då kunna vara med varandra osv?:/ hon gillar gå på parken :/ men jag däremot Hate it!:P jag kan fan inte dansa:P


   
SvaraCitera

hon vill spela duck hunt med en.


   
SvaraCitera

japansgrill:

vad betyder de då? omen?:P

syftade på en pojke:ppp omen betyder annars typ varsla förebåda[crazy]

Anarkandi:

Även sexnoveller är ofta "grova" och dåliga. :7

Ja, jag föredrar heterosexuella sådana, fast är inte världsförtjust i sexnoveller:p

Anarkandi:

Det är dem. De är hemska. Vill inte se, nej. Vet inte vem som vill se egentligen.

Har bara hittat en sida med såna killar jag gillar:( inte för att jag har letat men men [crazy]

Anarkandi:

Nej 😛 vad handlar det om?

Haha. Det är en tjej som får dejta 3 killar. Den ena är hetero och upptagen, den andra är gay och upptagen och den 3:e är singel och straight. Åh det var nog så det hette! Gay straight or taken:P Det är faktiskt rätt kul 🙂 Och det roliga är att man gissar aldrig rätt XD Och jag anser ändå att jag har hyfsad gaydar [cool]

Anarkandi:

Nähä. men jag tycker det är lustigt att jag har en så välutvecklad gaydar.

Kan bero på att du är gay och ser straight ut! Såna killar är alltid lite mystiska eller något XD Eller så är det gener :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera

den här tråden är så gullig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet:)[wink]


   
SvaraCitera