Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om han gillar en


Ämnesstartare

Har gått i samma klass med honom skit länge tills de splittrade klasserna till fotbolls inriktning och sånt,  han drev med mig lite ibland och försvarade mig mot sina kompisar när vi fortfarande gick i samma klass. Nu har jag bara språk tillsammans med honom och då sätter han sig alltid snett framför mig och typ kollar på mig ibland, men det är är allt han gör,  kollar på mig. När vi går förbi i korridorerna,  på ungdomsgården, ute. Han säger aldrig hej elr nåt och jag gillar honom jätte mkt men är ganska blyg så skulle aldrig våga gå fram, han har alltid sina kompisar omkring sig så jag vet inte vad jag ska göra... Går runt och tänker på det 24/7.  Han har inte nån flickvän va vad jag vet men har massor av snygga tjejer omkring sig så känns inte riktigt som jag har en chan... 


   
Citera
Ämnesstartare

Chansa ändå. Vad kan bli värre om du frågar? Du kan ju börja prata med han via KIK eller något sådant :). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han säger att han älskar dig o kramar på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Chansa ändå. Vad kan bli värre om du frågar? Du kan ju börja prata med han via KIK eller något sådant :). 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...  Typ hej Vgd elr vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är aldrig gillad av personen man själv gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annanas29:

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...  Typ hej Vgd elr vad?

Det är en bra början, sen kan du fråga lite frågor om hans liv, typ låta han berätta om sig själv :). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Det är en bra början, sen kan du fråga lite frågor om hans liv, typ låta han berätta om sig själv :). 

Nej nej nej,  jag vågar inte 🙁 
Vet att han är Åre och åker skidor med ungdomsgården och hans kompisar,  så jag kan se det framför mig att han säger det till alla och så blir det awkward i skolan sen.  Det är typ dem som "rule the school"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annanas29:

Nej nej nej,  jag vågar inte 🙁 
Vet att han är Åre och åker skidor med ungdomsgården och hans kompisar,  så jag kan se det framför mig att han säger det till alla och så blir det awkward i skolan sen.  Det är typ dem som "rule the school"

Tror nog han bara blir glad av att märka att du visar ett visst intresse för han dock :). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Tror nog han bara blir glad av att märka att du visar ett visst intresse för han dock :). 

Oki, fett stolt vågade faktiskt även fast det tog mig 2h och trycka på sänd knappen...  XD 
Frågade vad typ och han svarade och baen haha men nu  iggare han... Han har varit inne på kik appen men inte öppnat så... What now? Vill inte vara på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vgd*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annanas29:

Oki, fett stolt vågade faktiskt även fast det tog mig 2h och trycka på sänd knappen...  XD 
Frågade vad typ och han svarade och baen haha men nu  iggare han... Han har varit inne på kik appen men inte öppnat så... What now? Vill inte vara på

Så han ignorerar dig nu? 🙁


   
SvaraCitera

Tråkigt om han ignorerar dig. Men kan ju också vara så att han är lika blyg som du och inte riktigt vet vad han ska skriva osv.

Hur har det varit i skolan efter att du skrev? Hänt något mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:
Tråkigt om han ignorerar dig. Men kan ju också vara så att han är lika blyg som du och inte riktigt vet vad han ska skriva osv.

Hur har det varit i skolan efter att du skrev? Hänt något mer?

Har sportlov, och som sagt de är uppe i Åre med vår ungdomsgård. Vet inte när det kommer tillbaks...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag började skolan igen,  tyska idag.  så inget särskilt hände väl, samma blickar.. Kanske mer än vanligt?


   
SvaraCitera

Morgonstjärna:
Man är aldrig gillad av personen man själv gillar

Lul så ens Mamma och Pappa hatar varandra och alla nykära och gammalkära personer tycker egentligen inte om varandra då? Galen


   
SvaraCitera