Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om killen gillar en?


Ämnesstartare

Hur vet man om en kille gillar en? ee.. en kiille man aldrig pratat i verkligheten med, bara över sms och msn - men man ser varandra ganska ofta i verkligheten.. Hm.. Svårt att förklara!


   
Citera
Ämnesetiketter

Han vill att ni skall träffas ute i en skog, utan andra människor. Då gillar han dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han har sagt att han gillar dig och sett dig i verkligheten, så lär han göra det.


   
SvaraCitera

Skicka en fråga chans-lapp.


   
SvaraCitera

sånt är svårt, det är nog ganska svårt att tolka om någon gillar en över msn och sms. Sen visar inte alla killar intresse på samma sätt när dem gillar en tjej. Liksom vissa kanske ger mer komplimanger till tjejen han gillar än till andra tjejer runt om honom, medans andra kanske ger några "smekningar". Mer av hans uppmärksamhet kan nog riktas åt tjejen han gillar.

Det kan ju också vara så att killen normalt ger komplimanger eller "smekningar".
Men jag tror att du skulle märka om han gillar dig när du ser hur han är med andra tjejer och jämför det med hur han är med dig. Däremot så tycker jag att du borde fråga honom vad du betyder för honom.


   
SvaraCitera

Man märker det genom blicken och beteendet.


   
SvaraCitera

Kärlek är sannerligen knepigt. Hur du än vrider och vänder på det blir du bara mer förvirrad. För hur kan man egentligen veta om han är kär?

Mina tips:

1. Ögonen är själens källa brukar det ju heta, så titta honom djupt i ögonvitan och du kan avläsa hans känslor som en öppen bok. Funkar nästan alltid, såvida killen i fråga inte har drogproblem vill säga.

2. En kyss är en avslöjande faktor. Känsliga, mjuka, försiktiga kyssar är ett gott tecken. Håller han om ditt ansikte med båda händerna medan han kysser dig är det riktig jackpott, det visar på ömhet.

3. Kärleken gör oss alla en smula pirriga inombords. En behaglig men samtidigt jobbig situation i emellanåt. Är han förälskad i dig så borde de avspegla sig samma kroppsspråk.

4. Sista tipset och det allra bästa och mest effektiva i alla lägen … Fråga!

Jag har bara bildat min egen uppfattning om vad jag skulle kunna tänka mig vara något som skulle kunna vara bra tecken på kärlek. Men du behöver inte alls lyda dom, döm själv.

Om du känner att ni har byggt upp ett förtroende för varandra så borde de inte vara några större problem än att tolka situationen, har han sagt att han tycker om dig utöver de vanliga så borde de räcka.

Ingemarsdotter:

Om han har sagt att han gillar dig och sett dig i verkligheten, så lär han göra det.

Önskar dig lycka till hur det en går. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

såvida killen i fråga inte har drogproblem vill säga.

Gillar denna! Hur gör man med en stackars förfärande söt missbrukare?

Lejonhjärta:

2. En kyss är en avslöjande faktor. Känsliga, mjuka, försiktiga kyssar är ett gott tecken. Håller han om ditt ansikte med båda händerna medan han kysser dig är det riktig jackpott, det visar på ömhet.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Önskar dig lycka till hur det en går.

haha. du är så gulligt seriös! bästa svaren på UM [wink][cheers]


   
SvaraCitera

man frågar


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Hur gör man med en stackars förfärande söt missbrukare?


   
SvaraCitera

han frågar om ni kan gifta er


   
SvaraCitera