Aviseringar
Rensa alla

hur vet man om man är snygg eller ful?


Ämnesstartare

Hur vet man egentligen vad man är, om man är snygg eller ful? vad räknas som fint och vem är egentligen ful?

snälla, kom inte med snack om insidan och så.. Jag bryr mig inte ett skit om utstrålning nu i det här sammanhanget utan själva "skalet" på en människa.

Och spela inte dumma nu heller när ni skriver att "de är insidan som räknas", klart jag vet. Men folk som bedömmer ens utseende tänker inte på hur man är som person direkt..

VAD ÄR FINT och vem är ful?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ser man ut som jag är man snygg. [cool]


   
SvaraCitera

ser man bra ut pratar folk med en. är man ful blir man utfryst


   
SvaraCitera

säger folk att man är snygg kan man utgå ifrån att man antingen är snygg eller tillräckligt ful för att de ska hoppas på att få ligga.


   
SvaraCitera

Hahaha, om folk säger att du är söt, fin eller snygg så vet du ju att du är det 😀


   
SvaraCitera

Eklöw:

om folk säger att du är söt, fin eller snygg så vet du ju att du är det 😀

Med tanke på hur många komplimanger folk hasplar ur sig med "dold" agenda så är ju det inte alls att lita på.


   
SvaraCitera

soanonym:

Jag bryr mig inte ett skit om utstrålning nu i det här sammanhanget

utstråling påverkar snyggheten ganska mycket tycker jag, det är ju liksom den som suger åt sig uppmärksamhet


   
SvaraCitera
kentig

Alltså. Charmen och utstrålningen är en stor del av utseendet. Dock är det olika från person till person, alla gillar olika slags tjejer!


   
SvaraCitera
kentig

och killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Med tanke på hur många komplimanger folk hasplar ur sig med "dold" agenda så är ju det inte alls att lita på.

vad menar du med "dold" agenda..


   
SvaraCitera

soanonym:

vad menar du med "dold" agenda..

Att man har ett syfta med det man säger, fast man vill inte skylta med det. Exempelvis att smickra sig in i någons byxor. Eller att man inte kan står för sina åsikter och inte vill "såra" någon.


   
SvaraCitera

Snygghet är en fråga om perspektiv, därför är det endast din egen åsikt som spelar roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Att man har ett syfta med det man säger, fast man vill inte skylta med det. Exempelvis att smickra sig in i någons byxor. Eller att man inte kan står för sina åsikter och inte vill "såra" någon.

jaha ja, ja det låter lite som det jag tänker. Köper aldrig komplimanger så ändå, haha.

Nachac:

Snygghet är en fråga om perspektiv, därför är det endast din egen åsikt som spelar roll.

sant.. jag kan inte ändra min åsikt om mig själv tyvärr, men jag håller nog med att de är den som räknas och eftersom jag tycker jag är ful innebär det alltså att jag är det då.


   
SvaraCitera

Alltså, det här kommer att låta.. äh. Jag tycker inte att jag ser ut som jag på bilder. Det jag ser när jag tittar i spegeln är ett snyggare jag. Och jag vet inte vad jag ska tro på. Det här får mig att känna mig så otroligt osäker. Att inte riktigt veta hur jag ser ut. Hur är det att ha för sig att man har rätt tydliga käkben och mer square-format ansikte när man på bilder inte har några käkben alls och ett mer avsmalnat ansikte?

Varför skulle jag försköna mitt ansikte? Det låter ju bara, puckat?


   
SvaraCitera

soanonym:

sant.. jag kan inte ändra min åsikt om mig själv tyvärr, men jag håller nog med att de är den som räknas och eftersom jag tycker jag är ful innebär det alltså att jag är det då.

soanonym:

jaha ja, ja det låter lite som det jag tänker. Köper aldrig komplimanger så ändå, haha.

Bättra på självkänslan och/eller ditt utseende.


   
SvaraCitera