Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om någon ljuger? dvs troll


Ämnesstartare

Ja hur märker man det? Jag har typ gjort 10 pappers anteckningar på personer jag tror är troll i större forum.

Mest tjejer med heta bilder som påstos vara de själva i bilden men de har säkerligen googlat fram av något slag.

Men också snubbar o osv.

kan ni ge typ tips på hur man avslöjar troll.


   
Citera

Jag har hört att troll är känsliga mot eld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prinsen Darren:

Jag har typ gjort 10 pappers anteckningar på personer jag tror är troll i större forum.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni frågar mig så är detta lite allvarligt, då folk tror att person ser ut si o är så. Ni vet. Saker baserade på lögner. Ett exempel var en kille jag känner min klass.

Han berättade för mig att han såg väldigt het tjej (med bild såklart) och att de chatta med varandra och att han blev förälskade i henne tills då att han upptäckte att ett var en kille som b.

hursom helst. Jag tycker att det är viktigt att rensa troll från forum om de snackar en massa skit (lögner).

Men det är inte så enkelt som det verkar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en troll detektor i hjärnan märker dirr om nån e troll lr inte....o de har jag o tacka 6 år på um haha


   
SvaraCitera

Är skeptiskt mot alla på internet.

och:

Angelize:

jag o tacka 6 år på um


   
SvaraCitera

Varför vill du avslöja troll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när trollometern ger för stort utslag då vet man


   
SvaraCitera
sincan

Låter det misstänkta trollets inlägg belysas med solljus, blir det till sten är det skrivet av ett troll.


   
SvaraCitera

Orka bry sig, det kommer alltid komma fler och fler.
Det bästa är att trolla tillbaka [mad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I alla fall här på UM så är det väl ganska vanligt att många som är P/F15 eller yngre är troll... Bland annat. Sen finns det sådana troll som inte riktigt går att avgöra om dom faktiskt trollar eller inte. Andra är ju väldigt uppenbara om man tittar på vad dom skriver.

Amboshed:

Det bästa är att trolla tillbak

Det brukar jag göra impulsivt utan att ens inse det förrän jag redan gjort det ett tag[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prinsen Darren:

Om ni frågar mig så är detta lite allvarligt

Barnen i Afrika kan vänta [love]


   
SvaraCitera