Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man om tjejen är intresserad?


AntonL
Ämnesstartare

Hur vet man om tjejen gillar en? 🙂 
Hjälp tack! 

Lite mer information om oss:

- Jag kallar hon: Ängeln
- Hon kallar mig: Prins

- Hon vill gärna att jag sitter nära henne i klass rummet

Vi skickade en gång en nummer fråga sak (Man ska välja nummer om vad man tycker om den andra personen) 

Hon svarar inte på sms så snabbt (Kan dröja i mellan 1 - 10 timmar

Dock vet jag inte om hon gjorde denna grej seriöst

Hon valde ett antal minns inte alla:

Jag är hennes skyddsängel, Hon vill krama mig, Jag är hennes allt, Hon vill sova över, Jag är perfekt enligt henne, Jag är fin, Jag är snygg osv.. (OBS! Vet inte om hon gjorde detta bara för att göra mig glad eller för hon menade det!)


   
Citera

testa att pussa henne på kinden sedan tittar du henne nära i ögonen och ser om hon närmar sig dina läppar isf vet du


   
SvaraCitera

Vad är det med ungdomarna att bara gå fram o fråga? För om man  känner den personen bra så är det inget problem, kanske blir lite pinsamt i nån dag eller två men så är det tillbaks till det vanliga.


   
SvaraCitera

Ta steget. Om det är via fysisk kontakt (puss) eller verbal kontakt kvittar nog, bara att du visar att du vill ha henne och se om hon vill ha dig.


   
SvaraCitera

Annars kan man ju alltid gå rakt på sak om du inte redan har gjort det Galen


   
SvaraCitera
Lenny

var det inte du om skapade tråden om "Tjejen - får inte kalla henne det, mår dåligt" .. 


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

Lenny:
var det inte du om skapade tråden om "Tjejen - får inte kalla henne det, mår dåligt" .. 

Jo men precis, hur så?


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

rogernw:
Annars kan man ju alltid gå rakt på sak om du inte redan har gjort det Galen

Vad menar du då Rogern?


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Ta steget. Om det är via fysisk kontakt (puss) eller verbal kontakt kvittar nog, bara att du visar att du vill ha henne och se om hon vill ha dig.

Vad är verbal? är lite trög :p


   
SvaraCitera

AntonL:

Vad menar du då Rogern?

Ditt ändamål eller vad man brukar säga, alltså fråga chans.
Antar att du vill bli tillsammans med hon.


   
SvaraCitera
Draug

Det kvinnliga könet har en benägenhet att säga en sak men istället mena en annan, så om du kan knäcka den koden i deras tänk så kan du vara något på spåret.


   
SvaraCitera
time
 time

Draug:
Det kvinnliga könet har en benägenhet att säga en sak men istället mena en annan, så om du kan knäcka den koden i deras tänk så kan du vara något på spåret.

Det där var goda råd!

(Fast egentligen menar jag att du inte ska sprida sådana tramsgeneraliseringar om det motsatta könet.)


   
SvaraCitera
Draug

time: Det där var goda råd!

(Fast egentligen menar jag att du inte ska sprida sådana tramsgeneraliseringar om det motsatta könet.)

Dagens sanning Blink Finns ju undantag såklart, men har ju mestadels haft o göra med de mer komplicerade fallen så av min erfarenhet är det så.


   
SvaraCitera

AntonL:

Vad är verbal? är lite trög :p

Muntlig


   
SvaraCitera