Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man till 100% ? Jag är jätte orolig.


Ämnesstartare

Ok tack för svaren, jag fick ett svar från umo och dom sa att för att jag inte tänder på tjejer lika lätt är för att jag är orolig.

men varför då får jag stånd när jag fantiserar om homosexuella grejer?

Kan det vara att jag tänker ''få inte stånd,tänk inte på bögar e.t.c'' så får jag stånd ändå?

Som t.e.x för några dagar sen på Family guy så sjunger Peter, ''Now they are having gay sex'' i en låt och bara för det så pillar det till.

Kan det vara att hjärnan spelar ett spratt med kroppen? Som t.e.x du får tänka på vad du vill men inte en röd boll, jo vad tänker man på, ofc en röd boll, kan det vara eftersom jag tänker ''få inte stånd'' så är det just det jag får.


   
SvaraCitera

Restero:

Jag har sån jävla ångest så det inte är sant.

Det är du inte själv om 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk inte så mycket på din sexuella läggning! Ha inte ångest!! Lev ditt liv som du vill och inte som andra vill, för det är ditt liv^^


   
SvaraCitera

Vad man tänder på att vad man faktiskt vill ha sex med behöver inte alls hänga ihop. Speciellt inte det man fantiserar om när man onanerar.
Kan hända att jag har sexdrömmar där jag har sex med hundar, och det kan jag tycker är ganska nice , däremot skulle jag aldrig vilja ha sex med en hund i verkliga livet.
Take a chillpill liksom.


   
SvaraCitera

Restero:

Kan det vara att jag tänker ''få inte stånd,tänk inte på bögar e.t.c'' så får jag stånd ändå?

Som t.e.x för några dagar sen på Family guy så sjunger Peter, ''Now they are having gay sex'' i en låt och bara för det så pillar det till.

Alltså, får du bara stånd, eller blir du kåt också?


   
SvaraCitera

Restero:

ångesten.

Varför ångest över det hela? Det är som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså, får du bara stånd, eller blir du kåt också?

Bara stånd, jag tycker faktiskt tanken är ganska äcklig, kanske fantisera var fel ord, men om jag TÄNKER på det så pillar det till i underlivet, och nu har det blivet värre, bara för minsta lilla sak om homosexuella saker så pillar det.


   
SvaraCitera

Vi kan fortfarande omöjligt veta. Det är bara du själv som kan komma underfund med det. Det låter dock som att du faktiskt skulle kunna bli kåt av en kille om du inte höll tillbaka som du verkar göra. Men det kan fortfarande vara på grund av fantasier.


   
SvaraCitera

Restero:

Bara stånd, jag tycker faktiskt tanken är ganska äcklig, kanske fantisera var fel ord, men om jag TÄNKER på det så pillar det till i underlivet, och nu har det blivet värre, bara för minsta lilla sak om homosexuella saker så pillar det.

Men vad är då grejen? Killsex får din snopp att fyllas med blod, men du blir inte kåt. Låter inte särskilt gay i mina öron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Restero:

Jag blir jävligt tänd på mulliga svarta kvinnor och fetish men var inte det förr, kanske jag blir tänd på homo porr för att jag titar för mycket porr, jag kanske tröttnar på vissa porr saker ändå?

Jag onanerar ganska ovanligt mycket 😛

Detta är bland det bästa jag någonsin läst på ett forum.


   
SvaraCitera

Troll? xD [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok jag kan inte släppa det här.

Men när jag läser trådarna här och en heter t.e.x ''Gay raggning'' så pillar det till :S

Är det bara hormonerna?

Sen så igår när jag runkade så kollade jag på nakna tjejer och sen kom en gay tanke smygande, men då blev jag så orolig att jag blev slak.

Innan allt det här fick jag rå bånge när jag fantiserade om min lärare ( 23 år och tjej ) och när jag fantiserade om en tjej i klassen men inte nu längre.

Varför?!! [sad][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* dubbel post.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En till sak är att jag har faktiskt blivet mer förvirrad och orolig sen jag började fråga på internet...


   
SvaraCitera