Aviseringar
Rensa alla

Hur vet man vad han vill?


Ämnesstartare

Okej, en kille var hos mig två helger i rad och myste och grejade, han sa att jag var hans tjej och så och sa att han gillade mig jättemycket, och sen låter han bli att bjuda hem mig till honom, och han känns lite kylig och slingrar sig när jag frågar om han vill ses igen. Vad menar han? Är han feg, eller bara ointresserad? Eller möjligen träffat någon annan? Han bor inte i min stad, så jag har egentligen ingen koll.
Men det känns helt tokigt, fattar inte hur han bara kan tappa intresset helt i oss som över en natt bara. Jag vill tro att han bara glömt hur fin jag är för att det var ett tag sen, men det bådar inte gott.
Kan man bara fråga om han är intresserad eller inte? Jag vill ju inte sumpa mina chanser, även om det känns kört nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen kan ju veta helt säkert förutom honom. Men förmodligen så är han ointresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

och sen låter han bli att bjuda hem mig till honom, och han känns lite kylig och slingrar sig när jag frågar om han vill ses igen.

Dels kan du ju testa att fråga honom vad det nu är vad han vill, annars tycker jag det låter som att du är lite för "på" vilket kanske är hans problem. Efter två helgen kanske han inte vet om han är super kär i dig. Vissa behöver längre tid på sig att bestämma hur dom vill ha det.


   
SvaraCitera
Hando

Låter som att han är ointresserad för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thires:

"på" vilket kanske är hans problem. Efter två helgen kanske han inte vet om han är super kär i dig. Vissa behöver längre tid på sig att bestämma hur dom vill ha det.

alltså, det var längesen vi träffades, typ en månad.
nåväl, han hörde av sig nu iallafall, det var ju kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

alltså, det var längesen vi träffades, typ en månad.
nåväl, han hörde av sig nu iallafall, det var ju kul.

Vad sa han då?


   
SvaraCitera
smisk

Fråga honom vad han vill. Ta-da.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske inte har städat hemma[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man inte bjuder hem en häst, dom skiter ju ner överallt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Klart man inte bjuder hem en häst, dom skiter ju ner överallt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thires:

Vad sa han då?

ingenting särskilt, bara frågade hur det var med mig och så, som vanligt. och när jag sa att jag aldrig får träffa honom sa han bara att ingen förbjudit mig. pojkar är allt bra lustiga.


   
SvaraCitera

besviken häst:

sa han bara att ingen förbjudit mig. pojkar är allt bra lustiga.

Vilken dryg skitunge [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

och när jag sa att jag aldrig får träffa honom sa han bara att ingen förbjudit mig. pojkar är allt bra lustiga.

glöm honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

sa han bara att ingen förbjudit mig

Fel svar.

Image


   
SvaraCitera

besviken häst:

Kan man bara fråga om han är intresserad eller inte? Jag vill ju inte sumpa mina chanser, även om det känns kört nu.

ush jag har samma problem med en kille =/ vi bor oxå i olika städer och vi träffades rätt mkt i sommras men nästan ingenting nu .... fast då sa han att han hade kännslor för mig och aldrig hade kännt såhar för någon tidigare... sen plötsligt blev han jätte kall och jag har ifrågasatt det och frågat om hans känslor ändrats. hans svar är typ nej det har dom itne men måste jag bekräfta det hela tiden... och sen beter han sig ändå bara kyligt. det jag kommit fram till är att han är player... hade han vart kär så hade han ansträng sig [sad]


   
SvaraCitera