Aviseringar
Rensa alla

hur vet man vem man är?


Ämnesstartare

Chibibbi:

det är något man måste reda ut innan man kan svara på din fråga, så om du vill ha svar är det relevant att ta i tu med den först.

jaha. men jag tycker inte det elr jag förstår inte. man kan väl vara utan att veta vem man är, bara gå runt och andas luften som en viljelös zombie och må dåligt. typ som jag gör nu... känner inte att jag är ngn.


   
SvaraCitera

Att fundera på det är ingen ide för man vet inte vem man är förrns man hamnar i situationer då man måste ta tag i saker. Hela livet lär man sig nya saker om sig själv därför kan man säga att du är du efter hur du hanterat situationer tills i dagens läge, men vad du kan bli är så mycket mera. 


   
SvaraCitera
lax
 lax

själsig utveckling går ej att forcera fram, den kommer komma när din tid är inne. 

det är dessutom omöjligt för mig att försöka hjälpa dig med metoder, för jag kan endast rekommendera. min rekommendation blir värdelös oavsett om du väljer att anamma med gott resultat, för det ligger ändå i ditt egna virriga tycke samt att du ej vet hur mycket av mig du då består av. placebo. 

vänta ut det, eller som förgående talar sade, så kan du riskera ditt sinne och se vad den naturliga utvägen/lösningen blir. 


   
SvaraCitera

man är en nolla, så har man det problemet ur vägen.


   
SvaraCitera
reben

df rqp: man kollar djupt in i sig själv o där känner man vad det är

hehe va simpelt egentligen


   
SvaraCitera

reben:

hehe va simpelt egentligen

va? ofattbart complex ju qsvxbgR.jpg


   
SvaraCitera
reben

df rqp:

va? ofattbart complex ju qsvxbgR.jpg

m för dig kanske så himla djup

jag e helt tom så de går jättefort o fattar direkt att man e ingenting


   
SvaraCitera

reben:

m för dig kanske så himla djup

jag e helt tom så de går jättefort o fattar direkt att man e ingenting

det kan gå snabbt men ändå vara komplext


   
SvaraCitera
reben

df rqp:

det kan gå snabbt men ändå vara komplext

äh 


   
SvaraCitera

vene 🙁 känns som jag  är hundra personer samtidigt


   
SvaraCitera

Allt är bara en illusion, inget existerar. 


   
SvaraCitera