Aviseringar
Rensa alla

Hur viktiga är brösten? KILLAR SE HIT


robert96:

man blir alltid amusad av en troll. hon kunde ha skickat ett pm istöllet för att skriva det så allmänt.

Så extremt nödvändigt också. Hon trollar inte för fem öre. Verkar mer som att det är det som du försöker göra.
Om du inte ville att folk skulle veta/whatvere kunde du bara undvikit att svara så offentligt.
[tard]


   
SvaraCitera

robert96:

ge dig bara, och var mindre troll så man kan slippa sånt här, dessutom tänker inte folk att du är extremt patetisk.

skäms du för att jag trodde att du var bög? gör ej det


   
SvaraCitera

amsi:

Är inte detta rätt positivt?

jag skrev fel. jag menade att folk skulle inte tänka att hon är extremt patetisk.


   
SvaraCitera

amsi:

en

[love]


   
SvaraCitera

robert96:

i allmänhet borde man läsa lite bättre innan man skriver något som inte ens stämmer, så att du vet.

robert96:

ge dig bara, och var mindre troll så man kan slippa sånt här, dessutom tänker inte folk att du är extremt patetisk.

Käften P16, du är säkert humlesexuell egentligen


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

ahah sorry då om ni kan bara anfalla mig pga att jag skrev en istället för ett 🙂 bra argument [party]


   
SvaraCitera

robert96:

ahah sorry då om ni kan bara anfalla mig pga att jag skrev en istället för ett 🙂 bra argument

Image


   
SvaraCitera

robert96:

ahah sorry då om ni kan bara anfalla mig pga att jag skrev en istället för ett 🙂 bra argument [party]

Brydde mig inte speciellt mycket om det.
Gillade dock posten.
Sluta ta alltid så extremt seriöst så kommer du få det roligare! Ta inte allt som ett personligt påhopp!
Sure, han/hon klagade på din stavning. Big deal. Gjort är gjort.
Om vi nu finner denna felstavning underhållande, ta det lugnt bara. Är väll inte en så stor grej?


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Brydde mig inte speciellt mycket om det. Gillade dock posten. Sluta ta alltid så extremt seriöst så kommer du få det roligare! Ta inte allt som ett personligt påhopp!Sure, han/hon klagade på din stavning. Big deal. Gjort är gjort.Om vi nu finner denna felstavning underhållande, ta det lugnt bara. Är väll inte en så stor grej?

nej nej, men du vet.. feed the troll typ, men nu räcker det XD


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

robert96:

ahah sorry då om ni kan bara anfalla mig pga att jag skrev en istället för ett 🙂 bra argument

Det var inte menat som ett personangrepp, ber om ursäkt ifall du tolkade det på det viset.


   
SvaraCitera

amsi:

Det var inte menat som ett personangrepp, ber om ursäkt ifall du tolkade det på det viset.

gör inget jag känner att ibland måste jag sjunka lite granna så andra förstår mig


   
SvaraCitera

robert96:

gör inget jag känner att ibland måste jag sjunka lite granna så andra förstår mig

Ja, tack för att du steg ned från din höga häst


   
SvaraCitera

Sweet Misery:

humlesexuell

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Sweet Misery:

Ja, tack för att du steg ned från din höga häst

varsågod, vissa ligger så långt ner att jag tror att de är hundskit.. [bigsmile]


   
SvaraCitera