Aviseringar
Rensa alla

Hur viktigt är orgasm?


Orkar inte bry mig längre. Får ändå aldrig orgasm när jag är med andra, det känns som att det har blivit press på mig att jag ska komma, så jag skiter i det.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att man ska nöja sig med någon som inte tycker att partnerns orgasm är viktig. Sen att det är viktigt med närhet och mys är ju klart men hallå jag vill ju komma också.


   
SvaraCitera

Orgasm är jätteviktigt! Om du inte får orgasm är det ett tecken på att du snart kommer att dö. Kroppen orkar inte med att få njutning. Så om din orgasm inte funkar så kan du hälsa hem. 


   
SvaraCitera

hela poängen. annars känns det ännu smutsigare än det redan är. 


   
SvaraCitera
tiella

För mig är det inte viktigt alls. Det är förvisso asskönt. Men det jag gillar med sex är själva stämningen, samspelet och att man vågar släppa garden, det är de som gör sex bra. Jag njuter mer av allt runt omkring typ. Platsen man är på, dirty talk, eller mer känslomässigt, typ ögontakt, långtsamt och mer närhet. Svårt att förklara, men det är inte själva knullandet, utan sexet överlag. Orgasm är ingenting jämfört med "the setting" typ. Men ska inte sticka under stolen med att det är en bra bonus!


   
SvaraCitera

Tycker faktiskt inte heller att det är så viktigt. Tycker att sex är skönt och tillfredsställande ändå.


   
SvaraCitera