Aviseringar
Rensa alla

hur viktigt e det med stora bröst i sängen?


S3ON:

oskuld

okej [smile]


   
SvaraCitera

alltså. får jag välja så väljer jag väl något större dunkar. men viktigt kan jag inte påstå att det är öht.


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

okej

Hur märktes det? Alla föredrar inte stora bröst.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stora bröst är fina, men små är lika härliga...


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur märktes det? Alla föredrar inte stora bröst..

Jo, alla killar föredrar en tjej med kvinnliga former, bröst, lite höfter och rumpa osv. Förutsatt att man är straight och föredrar tjejer öht. Men det är ju inget man kanske tänker på så mycket förrän kläderna åkt av. Sedan är det här väldigt viktigt också:

Stringburka:

Det är frågan om proportioner, helt enkelt.

En liten kort och/eller smal tjej behöver naturligtvis inte lika mycket bröst eller former för att se kvinnlig ut.


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Jo, alla killar föredrar en tjej med kvinnliga former, bröst, lite höfter och rumpa osv. Förutsatt att man är straight och föredrar tjejer öht.

Jag kan tycka riktigt små bröst kan vara riktigt snyggt. Det kräver dock en viss typ av kropp och ansikte i övrigt.
Tycker t.ex. Stoya är helt sjukt snygg.


   
SvaraCitera

Oviktigast.


   
SvaraCitera

beror på kroppen, men smal med små bröst. [love]


   
SvaraCitera

jag har inga stora bröst i sängen, är det vitkigt att ha det?

har fan inga bröst alls i sängen1!!1


   
SvaraCitera

Stringburka:

kan tycka riktigt små bröst kan vara riktigt snyggt

Det kan vara fint att titta på, som fotomodell, men jag tror faktiskt ändå att alla killar vill ha lite bröst i sängen som frågan handlade om. Därmed inte sagt att Stoya är ful, det finns många snygga tjejer med små bröst, men om man får välja...


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Det kan vara fint att titta på, som fotomodell, men jag tror faktiskt ändå att alla killar vill ha lite bröst i sängen som frågan handlade om. Därmed inte sagt att Stoya är ful, det finns många snygga tjejer med små bröst, men om man får välja...

Tja, smaken är som röven.


   
SvaraCitera

inte, man kan inte göra nåt med dom finns ju ingen styrning helt värdelöst


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Eh, ne, inte hela tiden...

Då vet du väl att hon är en tjej?


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Kan ej poängtera nog.


   
SvaraCitera