Aviseringar
Rensa alla

Hur vill du ha dina meloner?


Ämnesstartare

Den stora frågan.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Utan, men det spelar ingen större roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Utan


   
SvaraCitera
mynona

Med: jag är inte upplyst, men om meloner utan kärnor är sådana som fått dem bortodlade äter jag hellre sådana som är naturliga, för kärnorna känns inte för mig, jag sväljer dem gärna och de är för hala för att irritera mig, så jag ser ingen orsak att ta bort dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Med: jag är inte upplyst, men om meloner utan kärnor är sådana som fått dem bortodlade äter jag hellre sådana som är naturliga, för kärnorna känns inte för mig, jag sväljer dem gärna och de är för hala för att irritera mig, så jag ser ingen orsak att ta bort dem

Ja det är lite så jag tänker också så det bästa vore ju om någon tog bort kärnorna åt en. Precis som när man som liten fick kolsyran bortrörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter jättesällan vattenmelon pga inte särskilt gott.. men när jag väl äter bryr jag mig inte om ifall det är med kärnor eller ej


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Ja det är lite så jag tänker också så det bästa vore ju om någon tog bort kärnorna åt en. Precis som när man som liten fick kolsyran bortrörd.

Ja, om man irriteras av kärnorna är det nog bättre att få dem borttagna från just den melon man äter än att göra ingrepp i naturen. Men det är lätt att säga om man som jag inte irriteras av dem, gör du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, om man irriteras av kärnorna är det nog bättre att få dem borttagna från just den melon man äter än att göra ingrepp i naturen. Men det är lätt att säga om man som jag inte irriteras av dem, gör du? 

Ja oftast.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Ja oftast.

Så tråkigt. Jag känner dem som regel inte. Jag sväljer allt utan problem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl sak samma, bara att spötta ut skiten om man får kärnor med. Finns det folk som äter kärnorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Finns det folk som äter kärnorna?

dom slinker ju ner innan man hinner reagera...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

mynona:

Jag sväljer allt utan problem. 


   
SvaraCitera
mynona

Buddah:
Är väl sak samma, bara att spötta ut skiten om man får kärnor med. Finns det folk som äter kärnorna?

Inte äter som i tugga, men äter på så vis att man inte lägger märke till dem och därför lätt sväljer dem

isola:
Rodnar

Jag förstår inte...? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Med

De hör till. Och dessutom så är de kärnfria vattnemelonbitarna jag ätit var väldigt söta. Tycker inte vattenmelon ska vara det.


   
SvaraCitera