Aviseringar
Rensa alla

Hur vill du vara?


Ämnesstartare

som du inte redan är? Något som du känner att du är innerst inne men du visar det inte utåt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

snyggast, starkast, manligast, bäst, sexigast, coolast, störst kuk, ödmjukast, eller jaha, det var sånt man inte va?[sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

självsäker! inte för att jag är det innerst inne kanske.. eller ibland, men då är jag det utåt med. man får ju passa på!

är lite roligare innerst inne också. eller rolig och rolig, mer dampig och störd i huvudet, men så är jag bara när jag är hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill uppfattas som en självständig och vänlig person. Och absolut inte tråkig. Vill att alla ska känna att de känner sig bekväma till att umgås med mig osv.

Vill vara feminin; vilket jag också är. Men jag vill kunna bli ännu mer feminin. Vill egentligen inte ha ett intresse för natur och kultur. Vill inte ha nästan endast en massa killkompisar som nära vänner. Vill kunna ha någonting gemensamt med mina gamla tjejkompisar, och därmed kunna vara lika uppskattad som förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Att vara rockstjärna är att vara en blandning mellan den man är och den man vill vara".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Vill uppfattas som en självständig och vänlig person. Och absolut inte tråkig.

Uppfattas du som tråkig av andra? :/

Evil Conduct:

"Att vara rockstjärna är att vara en blandning mellan den man är och den man vill vara".

Fint,[love]men förstod inte riktigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Uppfattas du som tråkig av andra? :/

På senaste tiden, ja. Det har jag säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

På senaste tiden, ja. Det har jag säkert.

Synd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara mer självständig och bestämma mer över mitt eget liv och göra mina egna val.

Vill bli mer självsäker i mig själv och inte känna att jag ändrar min personlighet beroende på vilket sorts umgänge jag är med.

vill uppfattas som någon som kan såras och har känslor även om hon inte är öppen om att det är så [smile]

vill vara mindre söt

inlägg 1000 på detta nicket [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Fint,men förstod inte riktigt..

Slash. Du har tydligen inget Rock N' Roll i dig då helt enkelt, tyvärr


   
SvaraCitera

Självsäker.
Jag är blyg och pratar tyst, får höra det ofta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Du har tydligen inget Rock N' Roll i dig då helt enkelt, tyvärr

okej.

Lilla Lady:

Vill bli mer självsäker i mig själv och inte känna att jag ändrar min personlighet beroende på vilket sorts umgänge jag är med.

Förstår. Lycka till.

Lilla Lady:

vill uppfattas som någon som kan såras och har känslor även om hon inte är öppen om att det är så

[y]

Lilla Lady:

vill vara mindre söt

Why?

Lilla Lady:

inlägg 1000 på detta nicket

grattis![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

är lite roligare innerst inne också. eller rolig och rolig, mer dampig och störd i huvudet, men så är jag bara när jag är hemma.

🙁 vill träffa dampiga stördmaja. Jag har alltid anat att det finns en sån! Du borde släppa lös henne!


   
SvaraCitera

Det man inte vågar visa utåt känns fel 😉 Bara lattja till allt föfan![badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill va ghetto gööörl


   
SvaraCitera