Aviseringar
Rensa alla

Hur vill en tjej bli behandlad?


Ämnesstartare

Ja, helt enkelt, hur vill ni tjejer att eran partner ska bete sig mot er? Ska han vara "romantisk"? Pratglad? Snäll? Vad förväntar ni er av er partner? Ska han göra allt för er? Alltså, hur vill ni er att er partner ska/borde vara? Ganska luddig fråga men jag är nyfiken. Nämn allt!

[smile]


   
Citera

Tjejer borde fan inte förvänta sig ett skit


   
SvaraCitera

Tjejer? Är det en speciell djurart som beter sig och tänker på precis samma sätt? Jag förstår ej.


   
SvaraCitera

J*vligt romantisk!


   
SvaraCitera

kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de ska inte behandlas med respekt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är ju inte jag en tjej men jag kan nog svara för deras räkning eftersom jag har en rätt god uppfattning om vad dom vill

En tjej vill gärna bli tillsagd om det mesta och lyda killens minsta vink. Dessutom får han vara hur svinig han vill och stöta på andra tjejer, det är bara en del av hans manlighet.


   
SvaraCitera

Är fan inte nöjd om han inte kallar mig hora minst en gång per dag och slår mig. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Tjejer? Är det en speciell djurart som beter sig och tänker på precis samma sätt? Jag förstår ej.

Det har jag aldrig antytt, jag vill ju höra från alla olika sorts tjejer vad dom förväntar sig. Du misstolkar hela inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

litegrann:

J*vligt romantisk!

Definera "romantisk"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charmig, lite av en gentleman men absolut inte för mkt, vi lever inte på 1800talet. Ingen toffel inte, men ska ändå kunna skippa en grabbkväll någongång för att vara med tjejen.

Humor är det viktigaste enligt mig, och ännu en gång CHARM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Tjejer borde fan inte förvänta sig ett skit

Det kan man ju tycka [sad] speciellt då man inte förväntar sig något av tjejen


   
SvaraCitera

Som en gurka i handen. Som en julöl på bordet. Som en kniv i knivlådan. Som ett tangentbord under fingrarna. Som en joystick i handen på en flygare. [smile]


   
SvaraCitera

exceru:

speciellt då man inte förväntar sig något av tjejen

Nej precis, för vem fan lägger energi på det?


   
SvaraCitera

exceru:

Det har jag aldrig antytt, jag vill ju höra från alla olika sorts tjejer vad dom förväntar sig. Du misstolkar hela inlägget.

Då kan du gärna skriva det i toppinlägget, så fler inte missförstår. [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera