Aviseringar
Rensa alla

Hur vill en tjej bli behandlad?


Ämnesstartare

thoughtless:

CHARM

Exakt hur är en kille charmig? [cute]


   
SvaraCitera

Capture:

Är fan inte nöjd om han inte kallar mig hora minst en gång per dag och slår mig. [confused]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exceru:

Exakt hur är en kille charmig?

Vet inte hur man ska beskriva det, men ha "det där", vara rolig, flörtig, lite svår men ändå inte för mkt, kunna skämta och liksom.. jag vet inte, säga charmiga kommentarer men ändå inte smöriga, dålig beskrivning kanske, men ha glimten i ögat liksom.


   
SvaraCitera

Han ska ge mig mitt DAI (dagliga alkoholintag). [love][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va omogna alla var ikväll då.. Tråkigt att se.

Jag skulle kunna gissa men det är bättre om en tjej svarar antar jag.


   
SvaraCitera

exceru:

Definera "romantisk"!

Rosor, ljus, sen vet jag inte mer. Säkert en hel del!


   
SvaraCitera

Revlis:

Fan va omogna alla var ikväll då.. Tråkigt att se.

Ok, han ska vara som min pojkvän. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Då kan du gärna skriva det i toppinlägget, så fler inte missförstår. [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]

Vad vill du att jag ska skriva? Det framgår ju ganska tydligt att jag ställer en fråga till ~TJEJER~ och då kommer det ju av naturliga skäl komma olika svar av olika tjejer.


   
SvaraCitera

exceru:

Vad vill du att jag ska skriva? Det framgår ju ganska tydligt att jag ställer en fråga till ~TJEJER~ och då kommer det ju av naturliga skäl komma olika svar av olika tjejer.

Kanske.


   
SvaraCitera

exceru:

Ska han göra allt för er?

Han ska lyda minsta vink, annars blir det tofflan [no-no]


   
SvaraCitera

Capture:

Är fan inte nöjd om han inte kallar mig hora minst en gång per dag och slår mig.

Jag är din drömprins, bara att dumpa nevon[wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jag är din drömprins, bara att dumpa nevon[wink][wink]

[blush][crazy]


   
SvaraCitera

Han ska ta hänsyn till det jag behöver, jag ska alltid komma först, inte hans kompisar [no-no] .. han ska vara mysig,charmig och rolig.. asså en gullig person som får mig att trivas och må bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Fan va omogna alla var ikväll då.. Tråkigt att se.

Håller med [chocked]

litegrann:

Rosor, ljus, sen vet jag inte mer. Säkert en hel del!

Alltså hela grejen "romantik" känns så kliché pånågot sätt [rolleyes]... men lite stearinljus och skumbad har jag dock inget emot.

thoughtless:

Vet inte hur man ska beskriva det, men ha "det där", vara rolig, flörtig, lite svår men ändå inte för mkt, kunna skämta och liksom.. jag vet inte, säga charmiga kommentarer men ändå inte smöriga, dålig beskrivning kanske, men ha glimten i ögat liksom.

Jo, jag tror jag förstår...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

får mig att trivas och må bra.

Hur exakt ska han få dig att må bra och trivas?


   
SvaraCitera