Aviseringar
Rensa alla

Hur vill ni att eran framtid ska se ut?


Ämnesstartare

Ja, som rubriken säger hur vill ni att eran framtid ska se ut med kanske jobb, familj, upplevelser osv.

Min framtid ska se ut att jag är en advokat och bor i Stockholm och har en fru men ingen barn och så cosplayar jag på fritiden.


   
Citera

Jag vill äga min egen byggfirma i Köpenhamn. Gärna fru och två ungar. Mina upplevelser uppnår jag just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt! Blink


   
SvaraCitera

okej 
bo i Göteborg 
- äga en snygg man 
juristexamen 
- ha villa på sicilien och alcudia 
4 barn som jag kommer älska till döden o efter det 
- förhoppningsvis äga ett företag o styra verksamheten med en idé jag kommit på (hemligt vad det e för idé dock ba min pappa vet om detta hehe) 
- öehhhh jaa..fortsätta ha en skitbra relation till släkt, vänner och familj? 

 


   
SvaraCitera

vara en jättebra förälder!!!! och fru och vän men prio nr 1 är en bra förälder, ville vara en lika bra som mina är mot mig pga ja...självklara anledningar 

 


   
SvaraCitera

typ 3 barn

två pojkar o en dotter helst ;P) annars får vi fortsätta te vi har 2 pojkar o oändligt me döttrar. fast jag skulle typ få hjärtinfarkt när döttrarna e 14 å börjar festa 

en fin mamma till barnen typ en sån som ja alltid kmr undra vrfr hon valde mig o typ älska henne livet ut o hon älskar mig oxo livet ut

spelar ingen roll va ja jag kmr jobba med

om jag blir duktigare på prata med folk o kanske lyckats spara pengar så skulle jag vilja försöka mig på att snickra ihop ett litet barnhem o driva det :$ i ett fattigt land :$ o typ när ja e gammal me min flickvän/fru så kmr det en massa vuxna människor vandrandes mot våran altan o så presenterar dom sig o min flickvän/fru ba gråter när hon inser att det är barn som bott på vårat barnhem. Så berättar dom om vad dom gjort i livet. 

de har varit min lilla dröm sen ja gick i högstadiet lol.. kmr nog aldrig hända men ah.


   
SvaraCitera

Vill jobba i Shanghai eller dylikt och ha två barn.

Tjäna mycket pengar och bo i stor lägenhet i en skyskrapa.


   
SvaraCitera

Vill egentligen ha flera döttrar om mitt hjärta klarar av det


   
SvaraCitera

Fasiken:
typ 3 barn

två pojkar o en dotter helst ;P) annars får vi fortsätta te vi har 2 pojkar o oändligt me döttrar. fast jag skulle typ få hjärtinfarkt när döttrarna e 14 å börjar festa 

en fin mamma till barnen typ en sån som ja alltid kmr undra vrfr hon valde mig o typ älska henne livet ut o hon älskar mig oxo livet ut

spelar ingen roll va ja jag kmr jobba med

om jag blir duktigare på prata med folk o kanske lyckats spara pengar så skulle jag vilja försöka mig på att snickra ihop ett litet barnhem o driva det :$ i ett fattigt land :$ o typ när ja e gammal me min flickvän/fru så kmr det en massa vuxna människor vandrandes mot våran altan o så presenterar dom sig o min flickvän/fru ba gråter när hon inser att det är barn som bott på vårat barnhem. Så berättar dom om vad dom gjort i livet. 

de har varit min lilla dröm sen ja gick i högstadiet lol.. kmr nog aldrig hända men ah.

 det där har jag också tänkt på men jag har tänkt på typ ungdomsmottagning i ett u-land?? typ som i Sverige men utomlands, ha massa kuratorer ge ut kondomer kanske gå runt på skolor o föreläsa om homosexualitet och olika sexuella läggningar. att det är OK osv, fan nice


   
SvaraCitera

s1cce:

 det där har jag också tänkt på men jag har tänkt på typ ungdomsmottagning i ett u-land?? typ som i Sverige men utomlands, ha massa kuratorer ge ut kondomer kanske gå runt på skolor o föreläsa om homosexualitet och olika sexuella läggningar. att det är OK osv, fan nice

Du kan ha din mottagning i närheten av barnhemmet :$ Vill gärna ha som ett stort område där vi bor. Bygga en skola o låta dom vara med o få bygga på  resten av mitt lilla samhälle av hjälpsamhet ;PX) tänker att dom skulle få bo kvar till dom är runt 18 iaf 

så ser ja hur dom äldre 14-18 går till din motaggning varje fredag lol ;P) o måndag!!!! =D


   
SvaraCitera

Jag vill ha ett jobb där jag trivs med bra och trevliga kollegor. Bra lön.

Vara gift med en snygg och helt underbar kvinna, med vilken jag ska ha typ minst 5 döttrar.

Vara en en lika bra förälder för mina barn, som mina föräldrar har varit för mig., och mer därtill. Och vara en bra man för min kvinna.

Varsin Volvo av typ nyaste årsmodell. Okej, skitsamma vad hon har. Jag ska ha Volvo.


   
SvaraCitera

Just nu vill jag bli tillräckligt awesome för att fixa ett gig i San Fran. 12timmars arbetsdagar i ett år till och det löser sig 🙂 måste bara kämpa


   
SvaraCitera

jag vill bli mamma och leva polyamoröst i ett kollektiv med alla mina partners. 


   
SvaraCitera

- Leva med en hjälpsam och snäll man som kommer ta hand om sin familj.

- ha 2 ungar och ha ett bra jobb. 

- ha ett fint hus.

Och bo granne med mamma och pappa och syskon! 🙂


   
SvaraCitera
reben

va känd medieprofil va gift va glad


   
SvaraCitera