Aviseringar
Rensa alla

Hur vill ni bli begravda?


Ämnesstartare

Som det står i rubriken!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahahaha badsjö.. 

vet inte.. 🙁  


   
SvaraCitera
reben

ska ha en jävla sten d e viktigast. kroppen ska bara tömmas o ner i 1 grop


   
SvaraCitera
shelly

Gråter….kremerad och strödd i minneslund! Vet inte om det är ok i katolska kyrkan att bli kremerad, jag vill iallafall inte att min kropp ska förmultna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly: Gråter….kremerad och strödd i minneslund! Vet inte om det är ok i katolska kyrkan att bli kremerad, jag vill iallafall inte att min kropp ska förmultna.

Vad tror du om en historisk egyptisk mumifiering då? Kan det vara något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte riktigt tänkt på det. Spelar ingen större roll eftersom jag ändå är död?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: Kremerad och strödd i minneslund

jag tror att det är skönt för de anhöriga att ha en specifik plats att gå till och jag vill inte ta upp massa plats genom att ligga i en kista. 


   
SvaraCitera
shelly

Gasolinerainbow:

Vad tror du om en historisk egyptisk mumifiering då? Kan det vara något?

Det hade varit sjukt coolt, jag som älskar forntida egypten hahah Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Har inte riktigt tänkt på det. Spelar ingen större roll eftersom jag ändå är död?

Ta något enkelt och billigt då om du inte bryr dig. Typ dumpning i naturen utan nergrävning (ingen avgift måste betalas till kyrkan och inget grävande behövs). Annars sänkning i badsjö är ju enkelt också. Kan kan hyra en trampbåt och trampa ut och sänka dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kroppen sänks i badsjö

Helst vill jag bli begravd i Stockholm så klart. Men om det är för mycket begärt kan jag tänka mig random badsjö i Göteborg, en kista som flyter på ytan som det står Stockholm på för att visa badgästerna och typ som ett sista försök att locka dem hit! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jordbegravd på okänd och icke utmärkt plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte bli död


   
SvaraCitera
shelly

Adam:

Helst vill jag bli begravd i Stockholm så klart. Men om det är för mycket begärt kan jag tänka mig random badsjö i Göteborg, en kista som flyter på ytan som det står Stockholm på för att visa badgästerna och typ som ett sista försök att locka dem hit! 

Göteborgare gillar inte Stockholm så försök inte! Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Jordbegravd på okänd och icke utmärkt plats.

Men då måste de ju hålla på och gräva. BLir inte det jobbigt. DU lär ju inte göra det själv i det tillståndet.


   
SvaraCitera

Vet inte men vill nog inte bli balsamerad i alla fall.


   
SvaraCitera