Aviseringar
Rensa alla

Hur vill ni ha er sexpartner?


Ämnesstartare

med smör på


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det beror på så himla mycket... men ombytlig eller helt dominerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: förstod det. ville bara vara fyndig. men ah, röstade växlande.

Aha, okej. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: med smör på

Utöver det, undergiven/dominant/jämställd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Har du tagit en testosteronspruta idag eller vad handlar det om?

nej, vadårå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jag funderade på det, men nej alla är individer och vissa ser sig mer som det ena könet än det andra så jag ser ingen större poäng med det.

klart, utgår inte efter att könet bestämmer hur man föredrar sex. Utan att det är skojj att se hur synen på könen kanske påverkar i hur man föredrar det, sen vad det speglar kan man ju tolka själv. Det är väll ännu mer intressant om man ser sig själv som ett annat kön än det man biologiskt är kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Utöver det, undergiven/dominant/jämställd?

Spelar inte så stor roll. Brukar köra på vad bruden vill ha och då ska jag oftast vara dominant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: nej, vadårå?

Fick en konstig känsla bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Fick en konstig känsla bara.

det var ett konstaterande bara. fråga 10000 tjejer om de vill ha en dominant eller undergiven kille så får du svaret


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Razor:

Jag funderade på det, men nej alla är individer och vissa ser sig mer som det ena könet än det andra så jag ser ingen större poäng med det.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Fick en konstig känsla bara.

synd att du har blivit konverterad till tankemotståndare

fast det kanske är det man ska vara, känns fel dock att varje meningsutbyte ska stanna och personer ska bli illa till mods så fort någon har gjort en "generalisering" vilket i själva verket är något alla gör heeeela tiden och måste göra för att överleva, på många olika plan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: Razor:
Fick en konstig känsla bara.

det var ett konstaterande bara. fråga 10000 tjejer om de vill ha en dominant eller undergiven kille så får du svaret

självskattning är inte en speciellt tillförlitlig undersökningsmetod, bättre att på något sätt lura folk när man vill studera vilka preferenser de egentligen har. då får man veta vad de egentligen önskar istället för vad normen säger att man ska tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

självskattning är inte en speciellt tillförlitlig undersökningsmetod, bättre att på något sätt lura folk när man vill studera vilka preferenser de egentligen har.

jag tror att man kommer fram till att min tes stämmer oavsett vilken metod man använder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: det var ett konstaterande bara. fråga 10000 tjejer om de vill ha en dominant eller undergiven kille så får du svaret

Det finns ett tredje alternativ, en jämställd kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Det finns ett tredje alternativ, en jämställd kille.

man får inte svar på frågan genom att ha neutrala alternativ


   
SvaraCitera