Aviseringar
Rensa alla

Hur visar man att man gillar en tjej?


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille på 14 bast som är fruktansvärt kär i en tjej i min klass, vi är ganska bra vänner men jag vill vara mer, jag vill inte berätta att jag gillar henne men jag vill visa, Hur ska jag göra för att visa att jag gillar henne?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skär bort ditt ena öra och posta det till henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar stalka dem och ge underliga komplimanger, inte en helt effektiv metod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg det till henne istället bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fundera på om du verkligen vill riskera vänskapen, om ni är bra vänner dvs


   
SvaraCitera

Umgås med henne på fritiden, gilla hennes bilder på fb, skriv till henne, smsa henne mycket osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kläm henne på pattarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar det, jag tror typ hon vet att jag gillar henne... Skrev sexig på hennes bild förra veckan och vi chattar på msn jätteofta och vi går i samma klass och jag sätter mig alltid brevid henne och är med henne och hennes kompisar på rasterna och lunchen och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge henne en bro fist. Bitches love bro fists.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha dan jag har det, fast på skoj o så men det var ganska chill :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå henne, kärlek börjar alltid med bråk har jag hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske är kär i dig också. Ni kanske är typ ihop[crazy]


   
SvaraCitera

iError:

Jag brukar det, jag tror typ hon vet att jag gillar henne... Skrev sexig på hennes bild förra veckan och vi chattar på msn jätteofta och vi går i samma klass och jag sätter mig alltid brevid henne och är med henne och hennes kompisar på rasterna och lunchen och så

Problemet löst elle???


   
SvaraCitera

typ om ni är ensamma nån gång fråga om hon har pojkvän svarar hon nej kan du ju liksom berätta för henne. annars brukar komplimanger funka bra typ säga att hon har fina ögon, att hon är söt osv[wink]


   
SvaraCitera