Aviseringar
Rensa alla

Hur visar ni era föräldrar att ni uppskattar dom?


Ämnesstartare

Ni som gillar era föräldrar, som jag antar att dom flesta gör, hur visar ni det? Jag har suttit och tänkt på att jag aldrig visat mina föräldrar någon sorts uppskattning eller sagt att jag gör det även fast dom varit toppenföräldrar. Brukar ni göra något?


   
Citera

Säger hur mycket jag uppskattar dem och lyssnar extra noga på vad dem säger.


   
SvaraCitera

pussar dom varje dag, öööö lyssnar på vad dom säger (halft iallafall), vara duktig i skolan/vänlig mm


   
SvaraCitera

städa hemmet när mamma o pappa e borta 


   
SvaraCitera

genom gester de inte förstår


   
SvaraCitera

Hjälper till hemma, säger det och kramar


   
SvaraCitera
höna

Gör tjänster, visar att jag tänker på dom, är hemma mycket, spenderar mkt tid med mina syskon vilket jag vet att de uppskattar skitmkt, pratar mkt med mina morföräldrar mm. 


   
SvaraCitera
reben

skriver lappar till min pappa till mamma gör jag väl inget men vet fan hur mkt jag uppskattar henne helr. typ e hemma om hon ber mig i god tid.


   
SvaraCitera

Bryr mig om dess hälsa och kramar den ibland


   
SvaraCitera

låtsas inte uppskatta dem mer än vad jag gör


   
SvaraCitera

Berättar för min förälder att jag älskar honom och uppskattar att han ställer upp för mig. Lagar mat, bakar och försöker gärna få honom att skratta.


   
SvaraCitera

Jag svarar i telefonen när de ringer.


   
SvaraCitera

Visar d inte, är världens hemskaste unge. Tkr de skämmer bort mig hela tid1, de vill bara att jag ska må bra i guess. De kan omöjligt göra mig lycklig, eller jag menar, allt har inte varit förgäves. Jag är inte deprimerad 24/7, tack vare dem är jag bara deprimerad några dar i veckan, och typ varken glad eller ledsen de andra. Får lyckoboost ibland dock, typ när jag är på semester, d.v.s. Flera mil ifrån dem. 

De vill nog inombords, även fast de inte säger det rakt ut, att jag ska utbilda mig, bli akademiker som resten av tjocka feta släkten, inklusive de själva. På så vis antar jag att jag hade visat dem tacksamhet på nåt puckat vis.

Jag vägrar, aldrig i livet. Never, ever, ever.

Jag klarar inte av att göra saker jag finner tråkiga, kan med detta sagt inte visa min tacksamhet för tillfället. Jag måste bli rik först på nåt vänster så att jag kan ge dem pengar i överflöd, typ ett hus på rivieran, ett annat i alperna o.s.v. 

🙂 


   
SvaraCitera

De ser väldigt missnöjda ut, shit va d måste skämmas över mig på alla parmiddagar och sådär. Jag går dem på nerverna helt enkelt. Känner mig sämre än mördare sometimes. 

Tydligen så tycker de att jag befinner mig på bottnen, under allt annat. Var anser de att våldförbrytare som mördare och våldtäktsman befinner sig då!? Aa, det är frågan. 


   
SvaraCitera

Sådana existerar nog inte ens i deras värld, de bara blundar för allt elände och lotsas som om det inte finns.. Jävla världsfrånvända, förnekande jävlar.


   
SvaraCitera