Aviseringar
Rensa alla

Hur visar ni era föräldrar att ni uppskattar dom?


giver dom en kram OCH DET SKALL GUDARNA VETA!!!!!! jag ger inte kramar till vemsomhelst närsomhelst inte ens mina syskon bara ibland


   
SvaraCitera

 Det gör jag tyvärr inte. Dom gör så gott de kan och är väll som föräldrar är mest. Men jag visar nog sällan min uppskattning. Kanske för att jag ser dom för självklara.


   
SvaraCitera
Paseo

jag tror min familj är lite speciell. eller vet. pappa uppskattar mamma genom att kalla henne kärringajäveln och fråga om det är nån som vill ge na stryk så hon håller käften.

jag uppskattar dom genom att kalla dom pensionärsjävlar å anklaga dom för att vara helt bakom flötet.

givetvis kan vi ibland också säga rakt ut att vi älskar varandra istället för att kalla varandra saker. dom får alltid varsin kram innan jag går när jag hälsat på.

tycker det är fett tråkigt ibland att hälsa på när jag träffat dom för ofta men sitter kvar ändå i några timmar så de vet att jag älskar dom, uppskattar dom och inte skulle vilja vara utan dom. men besöken brukar gå ut på att de sitter vid varsin ipad å diskuterar slotomania medan jag halvdör å försöker underhålla mig med telefonen.


   
SvaraCitera