Aviseringar
Rensa alla

Hur vore det med en fet jävla nyårsfest i år???


Ämnesstartare

Är du trött på att sitta inne ensam på nyår och deppa medan typ alla andra du känner till beger sig ut på roliga fester etc de får inbjudan till??? Vill du också gå på fest men aldrig blir bjuden?? JAG BJUDER DIG! :))) 

Har vi några intresserade???? parkhäng, kroghäng eller vad fan som helst, rekommenderad åldersgräns 18 kanske, era föräldrar bär ansvaret över er minderåriga, inte jag!  

jag är flexibel, ort i landet spelar ingen roll för mig! Skriv vilka städer eller orter som passar er bäst!!

Vilka är på???

Ny%C3%A5r.jpg

Fyll i nick!!!

Jag är intresserad:

Jag är kanske intresserad:


   
Citera

Bra initiativ, lycka till och hoppas att därför att många nappar Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag är kanske intresserad: 019linnea 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske

om tillräckligt många skulle vara intresserade kanske jag kan ordna en repris av 2012


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske


   
SvaraCitera

Kom till Stockholm så har vi kalas kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

u guys better become intresserade för nu har jag blivit portad under nyårsdygnet. ;((( 

kommer uppehålla mig ensam i en liten jävla 1a i gbg och kvävas i mina egna spyor om vi inte hittar på ngt!!!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ort i landet spelar ingen roll för mig!

Då föreslår jag Treriksröset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stock:

Då föreslår jag Treriksröset.

jag är på om vi blir ett skönt gäng. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gärna norrland!

har vi nå sugna norrlänningar här eller??? 


   
SvaraCitera

Tyvärr.


   
SvaraCitera

Jag är kanske intresserad: bob_hop
menar du länet norrland eller vad menar du men typ gävle ellr typ ockelbo skulle sitta fin så länge det inte blir krog


   
SvaraCitera

Jag kanske är lite intresserad får jag väl säga, fast ni festar kanske inte med 14 åringarRodnar


   
SvaraCitera

I huvudinlägget måste man garantera en stor varm lokal... med garanterad sovplats..

Annars blir det inget av...

Att ens nämna "parkhäng" gör ju att man går och duschar varmt och aldrig mer besöker tråden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
gärna norrland!

har vi nå sugna norrlänningar här eller??? 

norrland is king
alla rösta på det så jag kan titta på avstånd


   
SvaraCitera