Aviseringar
Rensa alla

Hurpass ensam är du?


Smilen
Ämnesstartare

Känner du dig väldigt ensam och inte har så mycket med andra att göra?

Vad gör du när du är ensam? Kollar du mycket på film, går långa promenader, fiskar, vandrar, spelar dator eller bara tar det lugnt?

Jag kan tycka om att läsa, se på film, träna, promenera och allmänt göra estetiska saker.


   
Citera

Har inga vänner men är aldrig ensam


   
SvaraCitera

har ganska många vänner och är fortfarande ensam.


   
SvaraCitera
dwadw

Inga vänner och är väldigt ensam. Det är jobbigt men jag brukar vara ute och gå eller kolla på film.


   
SvaraCitera

Har många vänner och arbetskompisar som jag även umgås med på fritiden. Det mest "negativa" är väl att jag bor på landet (singel) så det är bara dom som har bil, moped eller orka cykla som kommer ut till mig. Men jag trivs rent allmänt med min situation. Har alla mina katter att gulla med när jag känner mig ensam.  Cool

Vandrar mycket i naturen och trampar mycket MTB.


   
SvaraCitera
He03
 He03

Jag har inga nära vänner, känner mig ofta ensam vilket oftast inte är något problem då jag gillar att vara ensam. Men när jag väl vill hitta på något, eller bara ha någon att prata med blir det svårt och känns jobbigt :/ jag brukar spela, rita eller gå ut och promenera ^^


   
SvaraCitera

Vänner ja ^^ jo det har jag.. men vi träffas inte så ofta tyvärrRodnar bland annat  för att vi är på helt olika nivåer och sen för corona.. men vi har träffats lite då då.. inte så  att vi har JÄTTEBRA relation precis..

Jag har väl varit den som försökt samla hela gänget ibland..


   
SvaraCitera

fett ensam


   
SvaraCitera

Just nu haha Glad


   
SvaraCitera

@youngvobb åsna


   
SvaraCitera
loke
 loke

gillar att va ensam


   
SvaraCitera

@andysachs och älskar att va ensam med mig


   
loke reagerade
SvaraCitera
loke
 loke

@symlvobb hellre dig än oneday


   
SvaraCitera
loke
 loke

snälla 🙄🙄🙄🙄


   
SvaraCitera

@andysachs helst mig i hela världen


   
SvaraCitera