Aviseringar
Rensa alla

huruvida jag bör ha strindbergmustasch på um-träff


Ämnesstartare

har varit så pass slö med rakningen senaste veckorna att jag har ett rätt rejält råmaterial att tillgå vad gäller ansiktsbehåring. det är sjukt jobbigt att ha det, men fixar man en redig strindberg så blir det lite mer tolerabelt, och dessutom så ser det lite fräsigt ut.

nu är det ju snart um-träff i stockholm, och vad jag kan komma ihåg så har jag aldrig haft någon nämnvärd ansiktsbehåring på en sådan. därför lämnar jag beslutet till er, proletärer. strindbergmustasch eller inte?

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Leijonsparf:

absolut (Du röstade på detta alternativ)

Men bara om du gör det bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men bara om du gör det bra.

har omfattande vana av att fixa strindbergmustasch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

absolut (Du röstade på detta alternativ)

du behöver även en frisyr som exponerar din tänkarpanna. har glömt vad för slags frisyr du brukar ha, men jag har för mig att den innefattade någon form av lugg. bort med den.

vad mer, vad mer. jo! du får enbart dricka punsch och röka cigarrer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

du behöver även en frisyr som exponerar din tänkarpanna. har glömt vad för slags frisyr du brukar ha, men jag har för mig att den innefattade någon form av lugg. bort med den.

det måste varit oerhört längesen. ska se vad jag kan göra med frisyren, dock.

dzjugasjvili:

vad mer, vad mer. jo! du får enbart dricka punsch och röka cigarrer.

cigarrer låter vettigt, går i linje med mina nya tilltänkta rökvanor. hade tänkt övergå till att endast röka cigarr. om det sen blir något av det märks väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

vad mer. jo! du får enbart dricka punsch och röka cigarrer.

och hata kvinnor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och hata kvinnor!

kan man vara jämställdhetskämpe utan att hata kvinnor? förmodligen inte. så check på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

absolut (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kan man vara jämställdhetskämpe utan att hata kvinnor? förmodligen inte. så check på den.

Hahahaha, han var en märkligt man. Diggade Fröken Julie så borde kanske läsa mer, har du några tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu blev jag sugen på punsch. ska nog köpa en liten flaska carlshamns flaggpunsch till träffen. synd bara att jag inte får vara alltför bakfull dagen efter.

kommer maxwinner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tardknapp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahahaha, han var en märkligt man. Diggade Fröken Julie så borde kanske läsa mer, har du några tips?

båda volymerna av giftas är trevliga, röda rummet är mycket trevlig. har av någon anledning aldrig läst hemsöborna, men folk överlag verkar gilla den. jag tyckte att fröken julie var bra, men det är ju ett drama, så det blir inte riktigt samma sak.

dzjugasjvili:

nu blev jag sugen på punsch. ska nog köpa en liten flaska carlshamns flaggpunsch till träffen. synd bara att jag inte får vara alltför bakfull dagen efter.

kan lära dig att blanda återställaren.

dzjugasjvili:

kommer maxwinner?

han trodde inte att han kommer, han verkade vara rätt säker på att han skulle vara bortrest då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag tyckte att fröken julie var bra, men det är ju ett drama, så det blir inte riktigt samma sak.

Jag brukar gilla att läsa dramer, det är mysigt och man får använda fantasin ganska mycket.

Leijonsparf:

båda volymerna av giftas är trevliga

Då får jag ge mig in de dessa då (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag brukar gilla att läsa dramer, det är mysigt och man får använda fantasin ganska mycket.

fantasi är överskattat.

Dan_the_ironman:

Då får jag ge mig in de dessa då (Y)

det borde du. kan dra med mig giftas om du vill låna den, men den kanske redan är utlånad för stunden. gillar att missionera.


   
SvaraCitera