Aviseringar
Rensa alla

Husdjur. Vad har ni för husdjur, vad har ni haft för husdjur?


Ämnesstartare

Nyfiken. Glad

Jag har haft kanin, zebrafink, nymfparakit, kråka (det ni), kanariefågel, taxar. Vissa av de samtidigt, men inte alla.


   
Citera
Ämnesstartare

Nu har jag en vovve, 4 höns o en schim
Har haft hästar, hundar, höns, katter,  fåglar, hamstrar, kaniner och en kalv
Låter som en bondeRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 stycken dvärghamstrar var mina första djur, tyvärr ville de slå ihjäl varandra så den ena fick bo i badkaret tills att jag kunde skaffa fram ytterligare en bur.
Sen hade jag en amstaff och två majsormar, sen två katter och de två majsormar och sen bara en katt. Katterna höll inte sams och fick inte behålla ormarna pga hyresvärdsbyte. 
Nu har jag en katt som bor hos mamma och två som bor hos mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haft/har 6 schäfrar, två marsvin, en häst, två kaniner, en hamster och två katter. Även 5 fiskar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

två katter, varav ena är kvar (hos pappa)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Nu har jag en vovve, 4 höns o en schimHar haft hästar, hundar, höns, katter, fåglar, hamstrar, kaniner och en kalvLåter som en bondeRodnar

Jepp, tänkte precis fråga om du är bonde? Blink Vad är det för ras på vovven?

FruLiten: 2 stycken dvärghamstrar var mina första djur, tyvärr ville de slå ihjäl varandra så den ena fick bo i badkaret tills att jag kunde skaffa fram ytterligare en bur.Sen hade jag en amstaff och två majsormar, sen två katter och de två majsormar och sen bara en katt. Katterna höll inte sams och fick inte behålla ormarna pga hyresvärdsbyte. Nu har jag en katt som bor hos mamma och två som bor hos mig.

Okej, vilket var ditt favorithusdjur?

Reeeetooo: Haft/har 6 schäfrar, två marsvin, en häst, två kaniner, en hamster och två katter. Även 5 fiskar.

Jävlar, bor du på landet? Hur många schäfrar har du just nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: två katter, varav ena är kvar (hos pappa)

Gillar du katter mer än hundar? Har du haft hund?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Gillar du katter mer än hundar? Har du haft hund?

ja, jag är mer kattmänniska men jag gillar hundar också. har aldrig haft hund men kan tänka mig att skaffa i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jepp, tänkte precis fråga om du är bonde? Blink Vad är det för ras på vovven?

Okej, vilket var ditt favorithusdjur?

Jävlar, bor du på landet? Hur många schäfrar har du just nu?

Bodde utanför stan rätt stort hus med stor tomt o äng osv. Nu i storstan. Har en vovve och en katt 


   
SvaraCitera
reben

där e 1 hund i mitt hus


   
SvaraCitera
mynona

Kanin från jag var nio fram tills jag var 16. Ja, den blev gammal för att vara kanin tror jag.


   
SvaraCitera
molnig

mynona:
Kanin från jag var nio fram tills jag var 16. Ja, den blev gammal för att vara kanin tror jag.

Om den var unge när den flyttade hem till er nådde den "normal" ålder för en kanin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: ja, jag är mer kattmänniska men jag gillar hundar också. har aldrig haft hund men kan tänka mig att skaffa i framtiden.

Okej, jag har aldrig haft katt men har gosat med de hos vänner. Är det sant att de gör vad de vill och inte lyder order om att inte klättra på bord m.m?

Reeeetooo: Bodde utanför stan rätt stort hus med stor tomt o äng osv. Nu i storstan. Har en vovve och en katt

Okej, hur stor lya har du? Funkar det med schäfer i lägenhet?

 

reben: där e 1 hund i mitt hus

Vilken ras är det?

mynona: Kanin från jag var nio fram tills jag var 16. Ja, den blev gammal för att vara kanin tror jag.

Det blev en gammal gubbe/gumma det där. Glad Trivs du bättre med eller utan husdjur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jepp, tänkte precis fråga om du är bonde? Blink Vad är det för ras på vovven?

Alltså är ingen bonde. Hunden var det jag som ville ha och mamma ville ha höns för kött och ägg och hyr hus av en bonde.
Cockerpoo  har haft massa andra förut Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Okej, jag har aldrig haft katt men har gosat med de hos vänner. Är det sant att de gör vad de vill och inte lyder order om att inte klättra på bord m.m?

Okej, hur stor lya har du? Funkar det med schäfer i lägenhet?

 
Vilken ras är det?

Det blev en gammal gubbe det där. Glad Trivs du bättre med eller utan husdjur?

Lyan ligger på 73 + 7 balkong. Funkar jätte bra faktiskt, inte haft några problem med det. Och han går jättebra ihop med katten så det är perfekt 


   
SvaraCitera