Aviseringar
Rensa alla

huvud


Ämnesstartare

hejsan! ont i 1 punkt på huvudet i bland, i bland vit tinningen och ibland lite längre bakåt, men håller bara i några sekunder! kan det vara migrän? någon som vet något liknande?


   
Citera

jag har, men jag har stress och en massa magsår så jag får en massa olika smärtor överallt. är du stressig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
jag har, men jag har stress och en massa magsår så jag får en massa olika smärtor överallt. är du stressig?

Ja, i bland! har också ont i bland, i bland brösten i några sek osv..


   
SvaraCitera

Josefiniis:

Ja, i bland! har också ont i bland, i bland brösten i några sek osv..

har också ont i bröstet, senast för nån minut sen. har du sura uppstötningar? iaf du borde gå till vårdcentralen redan imorgon.


   
SvaraCitera

När jag får migrän kan det uppstå i cirklar lite övverallt innanför pannan, får ofta så ont i huvudet att jag kräker.


   
SvaraCitera

FruLiten:
När jag får migrän kan det uppstå i cirklar lite övverallt innanför pannan, får ofta så ont i huvudet att jag kräker.

har du sökt hjälp?


   
SvaraCitera

den_fete:

har du sökt hjälp?

nä, men borde göra det


   
SvaraCitera

FruLiten:

nä, men borde göra det

bara gör det, jag vet att det är jobbigt men det måste göras. det går snabbt. bara gå in på vårdcentralen imorgon och säg dina problem. tänk om det är något farligt? du ska fan inte dö ung.


   
SvaraCitera

den_fete:

bara gör det, jag vet att det är jobbigt men det måste göras. det går snabbt. bara gå in på vårdcentralen imorgon och säg dina problem. tänk om det är något farligt? du ska fan inte dö ung.

Är ju redan stammis på vårdcentralen så känns jobbigt att ha ett till ärende igång, jag tror jag är paranoid för att folk ska tro jag är hypokondriker. 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Är ju redan stammis på vårdcentralen så känns jobbigt att ha ett till ärende igång, jag tror jag är paranoid för att folk ska tro jag är hypokondriker. 

hahahaha det är jag med. men skit i det, det du beskrev låter ganska allvarligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

har också ont i bröstet, senast för nån minut sen. har du sura uppstötningar? iaf du borde gå till vårdcentralen redan imorgon.

sura uppstötningar? jag har inte ont varje dag, säkert 1-2 gånger i veckna och ibland inte alls..


   
SvaraCitera

Josefiniis:

sura uppstötningar? jag har inte ont varje dag, säkert 1-2 gånger i veckna och ibland inte alls..

ja typ att det bränns i brösten o halsen? jaha? det ska inte vara så, det låter som stress. det går att fixa det själv men det bäste vore om du fick hjälp med tex tabletter eller samtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

ja typ att det bränns i brösten o halsen? jaha? det ska inte vara så, det låter som stress. det går att fixa det själv men det bäste vore om du fick hjälp med tex tabletter eller samtal.

vadå? det ska inte vara så? det brännt inte i halsen?


   
SvaraCitera

Josefiniis:

vadå? det ska inte vara så? det brännt inte i halsen?

om du har det ofta, då är det nåt fel på din mage.


   
SvaraCitera

den_fete:

ja typ att det bränns i brösten o halsen? jaha? det ska inte vara så, det låter som stress. det går att fixa det själv men det bäste vore om du fick hjälp med tex tabletter eller samtal.

Jag tror hon menar att hon har ont alltså en smärta i bröstet inte brännande sura uppstötningar.


   
SvaraCitera