Aviseringar
Rensa alla

huyr ska jag våga


Ämnesstartare

finns 1 fikarum här m kaffe o chokladmaskiner och kakor o allt det där

jag vågar ALDRIG gå dit, det sitter alltid folk där som pratar o shämtar o låter högt

 

hur ska jag våga???
 ge mig föshlag


   
Citera
Ämnesstartare

e jättesugen på varm choklad o nougat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå in dit bara kankse e jobbigt i max 1 minut d fixar du woho


   
SvaraCitera

Ta ett andetag och ba kliv in alt försök lära känna någon som du ser ofta går in dit, se till att denna människan försöker bjuda med dig när det är dags. Du blir välkomnad som en i familjen. Var med om liknande men människorna var otroligt trevliga. Dock så var det ju så bara för mig, jag vet ju inte alls vilka slags människor som rör sig där. Det är något du bara kan avdöma


   
SvaraCitera
reben

vågar aldrig sånt heller. äter inte lunch i lunchrummet på jobbet trots att jag varit här 2mån. går alltid ut o äter i parken ist typ. hatar sånt!!!!!!!!!!!!!!! hämtar dock kaffe. gå in o låtsas prata i telefon Cool då stör ingen o de e ok att inte hälsa hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå när det inte är så mkt folk kanske


   
SvaraCitera

reben: hämtar dock kaffe. gå in o låtsas prata i telefon  då stör ingen o de e ok att inte hälsa hehehe

Du är stark, failar alltid när jag låtsas ha konversationer med mig själv i telen. Tror jag är dålig på att skapa diskussioner.

Hoppas statusquo´t ändrar sig så du känner dig mer bekväm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

u can do it, i know it!! cmon girl!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick upp o sen bytte jag väg till toan hahah >: (

 

 

 

orkar ente pga e ny orkar inte ba aa tja jag e vikarie för handläggaren här va hetter ni da alla 54 st som sitter här o shämtar o berättar om dagens nyheter som ni läste på aftonbladet

 

reben:
vågar aldrig sånt heller. äter inte lunch i lunchrummet på jobbet trots att jag varit här 2mån. går alltid ut o äter i parken ist typ. hatar sånt!!!!!!!!!!!!!!! hämtar dock kaffe. gå in o låtsas prata i telefon Cool då stör ingen o de e ok att inte hälsa hehehe      

haha vad sött!

Rävpojken:
gå in dit bara kankse e jobbigt i max 1 minut d fixar du woho

neee i typ 3 min. 60*3 sekunder

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: neee i typ 3 min. 60*3 sekunder

ok om det var så många därinne hade jag typ gått in och tittat mot dom med ett litet leende kanske sen hade någon frågat något och alla 54 hade glott så då hade jag blivit awkward och stammat fram "ja e vikarjen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

ok om det var så många därinne hade jag typ gått in och tittat mot dom med ett litet leende kanske sen hade någon frågat något och alla 54 hade glott så då hade jag blivit awkward och stammat fram "ja e vikarjen"

hahah har ju bricka och det står vad jag gör så ska ba ha den på pannan slipperom fråga!!

 

nä ska börja hänga där nästa månad ist kanske då känner jag mer än 2 st där iaf. kan sj köpa glass och kakao 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara gå in, hälsa på någon, ta det du ska ha så kommer någon säkert att inleda ett samtal med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: sitter alltid folk där som pratar o shämtar o låter högt

kanske blir jättetyst när du kmr in o alla bara tittar frågande på varandra RodnarHjärta

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mupp, det är väl bara att gå dit och ta sin choklad, hälsa hövligt och höhöa lite med någon om det är lämpligt, gå tillbaka till skrivbordet och simulera arbetsinsatser, mission acomplishedjävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om de värsta hi-tech maskiner o du står där i evigheter o försöker få din choklad.. så tittar alla på utan att hjälpa dig.. helt tysta e dom oxo GråterGråter fucked up for life efter de LedsenHjärta


   
SvaraCitera