Aviseringar
Rensa alla

Hvitfeldtska


Ämnesstartare

Hej! Någon som går på Hvitfeldtska eller ska borja, ar det ett bra eller dåligt gymnasium. Funderar pa att valja samhalle dar. For er som inte vet ligger det i gbg. Tack pa forhand!


   
Citera

ska du gå sam/sam ?
eller sam/ekonomi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

ska du gå sam/sam ?
eller sam/ekonomi?

Jag ska gå sam/språk men kanske sam/sam , inte bestämt mig. Men vill veta allt ändå. Lärarna, maten och eleverna[crazy].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som vill hjälpa mig ?Ska snart välja och det spelar ingen roll vilket program du går, bara lite om skolan[rolleyes]


   
SvaraCitera

Fräscha brudar, tydligen.[party]

Bra skola, enligt min kusin som gick där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Fräscha brudar, tydligen.

Haha det låter bra[y]


   
SvaraCitera

fastthink:

ar det ett bra eller dåligt gymnasium.

är väl bra för att vara från göteborg även om ni är väldigt kassa rätt allmänt i fysik o matte[smile]


   
SvaraCitera

gick dit och gjorde intagningsprov för deras IB, jag skulle aldrig vilja gå där. Mer vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

jag skulle aldrig vilja gå där.

Vrf vill du inte gå där?


   
SvaraCitera

Hvittfeldska är bara ett wannabe (och dessutom kommunalt) Sigrid Rudebecks.

Börja hos oss på Rudebecks istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Börja hos oss på Rudebecks istället!

På Rudebecks går det 3 killar och 30 tjejer i samälle, känns lite konstigt. Och vadå wannabe?[crazy]Hvitfeldtska har funnits langre, snarare tvartom.[rolleyes]


   
SvaraCitera

fastthink:

På Rudebecks går det 3 killar och 30 tjejer i samälle, känns lite konstigt. Och vadå wannabe?[crazy]Hvitfeldtska har funnits langre, snarare tvartom.[rolleyes]

Nej, det går inte endast tre killar på 30 tjejer. Jag tror jag vet bättre som faktiskt studerar där. Dessutom är våra lärare mer kompetenta än några andra lärare i Göteborg.

Hvitfeldtska må ha funnits längre, med knapp marginal, men tar gärna efter Rudebecks, avundas vår skolas standard och resultat, i form av lyckade elever.

Om du inte förstår, let me put it this way;
En wannabe behöver inte vara yngre än tinget föra att avundas det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Nej, det går inte endast tre killar på 30 tjejer. Jag tror jag vet bättre som faktiskt studerar där. Dessutom är våra lärare mer kompetenta än några andra lärare i Göteborg.

Haha, okej, hur många går det då? Jag frågade de pa oppet hus[wink].


   
SvaraCitera

fastthink:

Haha, okej, hur många går det då? Jag frågade de pa oppet hus[wink].

Jag går förvisso naturlinjen, men så vitt jag sett så går det åtminstone 6-18 killar i varje klass, oavsett linje. Men hur kommer det sig att fördelningen av genus spelar en så väsentlig roll i ditt val?

Bryr du dig mer om att jaga killar än att försäkra din framtid?


   
SvaraCitera

Det är i mina ögon helt numinöst att en sådan sak som huruvida uppdelningen av killar och tjejer kan influera ett sådant viktigt val.


   
SvaraCitera