Aviseringar
Rensa alla

Hyllar du IS?


Smilen
Ämnesstartare

Varför så mycket hat? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Vill hällre ha Det varmt


   
SvaraCitera

Självklart


   
SvaraCitera

Smilen: Ja

De är snälla.


   
SvaraCitera

777.jpg


   
SvaraCitera

Smilen:
Varför så mycket hat? 

för att dom ä helt jävla störda.. vem fan utom andra idioter gillar sådana?


   
SvaraCitera

handendärnissen:

för att dom ä helt jävla störda.. vem fan utom andra idioter gillar sådana?


   
SvaraCitera

handendärnissen:

för att dom ä helt jävla störda.. vem fan utom andra idioter gillar sådana?


   
SvaraCitera

dom är arga och vill få hämnd för allt lidande jag är ochså arg och vill ha hämd men is står jag neutralt till eftersom jag är ateist


   
SvaraCitera

nej jag har inte mycket till övers för organisationer som förslavar nationer och människor och begår bestialiska avrättningar och sedan skändar deras kroppar.


   
SvaraCitera

Thé King:
dom är arga och vill få hämnd för allt lidande jag är ochså arg och vill ha hämd men is står jag neutralt till eftersom jag är ateist

Eftersom folk har blivit utsatta för så mycket lidande utsätter de samma människor för ännu mer lidande ... flawless logic


   
SvaraCitera

det finns säkert någon här som på allvar inte tycker att de ska stoppas. skrämmande. 

Thé King: l få hämnd för allt lidande jag

vad är det för lidande?


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
det finns säkert någon här som på allvar inte tycker att de ska stoppas. skrämmande. 
vad är det för lidande?

Dom har inte haft en lätt barndom dom vill hämnas för allt jobbigt dom gått igenom jag har fått lida mkt därför gör jag mitt bästa för att skapa mkt lidande 


   
SvaraCitera

Thé King:

Dom har inte haft en lätt barndom dom vill hämnas för allt jobbigt dom gått igenom jag har fått lida mkt därför gör jag mitt bästa för att skapa mkt lidande 

nja


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Thé King:

Dom har inte haft en lätt barndom dom vill hämnas för allt jobbigt dom gått igenom jag har fått lida mkt därför gör jag mitt bästa för att skapa mkt lidande 

Detta stämmer.


   
SvaraCitera