Aviseringar
Rensa alla

Hyllningstråd till alkisen på Patrick Batemans buss


Ämnesstartare

ennie:
hahah:D
gav 300kr till en uteliggare&tiggare för ngra dagar sen, hon blev jätteglad

Jättefint gjort. Det enda jag gett är ett chockladpaket när jag var 12 år och sprang skrattandes därifrån med en vän. Vill också göra som du. Fast ännu mer pengar. Typ skänka halva sin lön varje månad till behövande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
hahah:D
gav 300kr till en uteliggare&tiggare för ngra dagar sen, hon blev jätteglad

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_:

Jättefint gjort. Det enda jag gett är ett chockladpaket när jag var 12 år och sprang skrattandes därifrån med en vän. Vill också göra som du. Fast ännu mer pengar. Typ skänka halva sin lön varje månad till behövande.

dom går och frågar och dom flesta går förbi och sägeratt dom inte har pengar, fast dom har mkt mer pengar än dom behöver. sånna människor behöver också mat och allt som andra köper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

=)

det kändes jätteskönt efteråt, ska göra sånt mer 🙂  gillar att ge till dom som behöverpengar istället för nån organisation, så dom får bestämma själva vad dom ska använda det till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

dom går och frågar och dom flesta går förbi och sägeratt dom inte har pengar, fast dom har mkt mer pengar än dom behöver. sånna människor behöver också mat och allt som andra köper.

En del vill bara ha pengar till sprit och knark. Brukar se ett arabiskt par vid triangeln i Malmö, dom ser så ledsna ut och bara sitter där på marken. Ingen ger dom pengar. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi brukar ge julklappar till de som är i vårt område. skänkte mer förr när jag hade mycket pengar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir typ rörd av hur fin denna tråd blev. pms javisst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_:

En del vill bara ha pengar till sprit och knark. Brukar se ett arabiskt par vid triangeln i Malmö, dom ser så ledsna ut och bara sitter där på marken. Ingen ger dom pengar. 🙁

spelar det någon roll hur de använder sina pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:
blir typ rörd av hur fin denna tråd blev. pms javisst. 

har ägglossning +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_:

En del vill bara ha pengar till sprit och knark. Brukar se ett arabiskt par vid triangeln i Malmö, dom ser så ledsna ut och bara sitter där på marken. Ingen ger dom pengar. 🙁

tror det är mest fördomar. testa att ge dom nåt? finns några som bara sitter här också. ja brukar säga hej till endel, men männen är oftast läskiga. en tänkte luramig att ha sex med han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

 en tänkte luramig att ha sex med han.

Jag vill ge. Men jag har inga pengar. 

ennie:

, men männen är oftast läskiga. en tänkte luramig att ha sex med han.

Det förstår jag, så sexig som du är. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_:

Jag vill ge. Men jag har inga pengar. 
Det förstår jag, så sexig som du är. Rodnar

så säger dom flesta 🙁

haha.. kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har ägglossning +_+

var försiktig med wild and crazy kondomlöst sex då +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

så säger dom flesta 🙁

haha.. kul

Det e la sant. Jag har ingenting just nu. Sannerligen säger jag dig, hade jag vunnit idag på lotto 1 miljon hade jag skänkt 500 000 till behövande. Söt Får gåshud när jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_:

Det e la sant. Jag har ingenting just nu. Sannerligen säger jag dig, hade jag vunnit idag på lotto 1 miljon hade jag skänkt 500 000 till behövande. Söt Får gåshud när jag tänker på det.

nej

haha orkar inte bråka med dig mer


   
SvaraCitera